וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גד נבט הוא סמנכ"ל הכספים החדש של ארגון עתים

25.3.2024 / 14:15

נבט החל את דרכו המקצועית כמנהל כספים במכללת ליפשיץ. לאחר האיחוד עם מכללת הרצוג ניהל את הכספים של המכללה מאוחדת, וכן עסק בניהול משאבי האנוש במכללה. סך הכל עבד במכללה על גילגוליה השונים 22 שנה

גד נבט. יחצ,
גד נבט/יחצ

סמנכ"ל כספים חדש לארגון עתים, הפועל לשיפור והנגשת שירותי הדת בישראל.

גד נבט, הסמנכ"ל החדש, החל את דרכו המקצועית כמנהל כספים במכללת ליפשיץ. לאחר האיחוד עם מכללת הרצוג ניהל את הכספים של המכללה מאוחדת, וכן עסק בניהול משאבי האנוש במכללה. סך הכל עבד במכללה על גילגוליה השונים 22 שנה.

גד מתנדב בשעות הפנאי בארגון ידידים, העוסק בחילוץ רכבים וסיוע הדדי בדרכים. בעל תואר ראשון בחשבונאות ניהולית ומערכות מידע ממכון לב ותואר שני במדעי היהדות ממכון שכטר. נשוי ואב לחמישה ילדים, מתגורר בשכונת גילה בירושלים.

ד"ר אסי קניאל, מנכ"ל עתים, מסר: "אנו שמחים על הצטרפותו של גד נבט, שיסייע לנו רבות בצד הלוגיסטי של האתגרים הצפויים לארגון ובמאבק של ארגון עתים להנגשה ולשיפור של שירותי הדת בישראל".

ארגון עתים מסייע לאנשים במפגש עם שירותי הדת; הרבנות הראשית, חברה קדישא ומועצות דתיות וגם פועל לקידום שינויים מערכתיים בממסד הדתי לטובת הציבור. הארגון שם לעצמו למטרה להנגיש את שירותי הדת בישראל ולהיות אלטרנטיבה אורתודוכסית שפויה וסובלנית לממסד הדתי-רבני.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully