וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד שטאובר מונה ל-VP Sales ישראל בחברת קלאודזון

26.3.2024 / 12:40

קלאודזון משדרגת את מערך המכירות בישראל עם מינוי שטאובר, שיוביל את התרחבות הפעילות המקומית שלה; אורי טבצ'ניק, סמנכ"ל המכירות הגלובלי של קלאודזון: "הצטרפותו של אלעד היא חלק מהאסטרטגיה של קלאודזון להגדיל באופן דרמטי את נתח השוק בישראל ותחזק את מעמדה"

אלעד שטאובר. קלאודזון,
אלעד שטאובר/קלאודזון

קלאודזון (CloudZone), חברת הענן של מטריקס, מודיעה על מינויו של אלעד שטאובר ל-VP Sales של החברה בישראל.

במסגרת תפקידו, יוביל שטאובר את מערך המכירות בארץ ויהיה אחראי על גיוס לקוחות חדשים מכלל הסגמנטים, בין השאר מעולמות ה- Native Digitalוהן ממגזרי האנטרפרייז, SMB ומהמגזר הציבורי. כמו כן יהיה אחראי שטאובר על יצירת מקורות הכנסה חדשים. תחת ניהולו, צוותי המכירות יתרחבו משמעותית עוד השנה.

שטאובר מביא עימו ניסיון עשיר בניהול מכירות מוצר בהייטק. בתפקידו האחרון שימש כמנהל המכירות לתחום המסחרי בקבוצת ה-IT והאינטגרציה של מלם תים, שם גם ניהל תיקי לקוחות אסטרטגיים במגזר הפיננסי.

מינויו של שטאובר מגיע כחלק מהאסטרטגיה של קלאודזון להגברת הפעילות הן הגלובלית והן המקומית של החברה, לאור העלייה בביקוש לפתרונות ענן בתעשיות שונות ומגוונות וכן, במטרה להצעיד את יכולות החברה ואת הפעילות העסקית שלה קדימה. לשטאובר, עורך דין במקצועו, תואר ראשון במשפטים מהקריה האקדמית אונו.

אורי טבצ'ניק, סמנכ"ל המכירות הגלובלי של קלאודזון: "ההיכרות העמוקה של אלעד עם השוק הישראלי, הניסיון והערך העסקי המשמעותי שהוא מביא עמו, מהווים תוספת אסטרטגית חשובה לארגון. מינויו של שטאובר יאפשר לקלאודזון להגדיל באופן דרמטי את נתח השוק של החברה בישראל לאור הרקע והכישורים שהוא מביא עימו, להמשיך להצעיד את החברה קדימה ולחזק את מעמדה כשותף הענן המוביל בישראל".

אלעד שטאובר, VP Sales ישראל, בחברת קלאודזון: "הצטרפותי לחברת קלאודזון, מסמנת עבורי פרק חדש של אתגר והתחדשות, תוך הזדמנות להיות חלק מחברה שנמצאת בקדמת הטכנולוגיה, בעלת מחויבות, פיתוח ומומחיות בעולמות הענן ולהוביל את המכירות בישראל להישגים חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully