וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד ד"ר ציפי איסר-איציק מונתה ליושבת ראש בועדת איכות הסביבה הארצית של לשכת עורכי הדין

26.3.2024 / 14:58

עו"ד ציפי איסר-איציק בעלת ניסיון רב בקידומן של רפורמות רגולטוריות חדשניות בתחומי הגנת הסביבה ובליווי מאבקים משפטיים-סביבתיים

ציפי איסר איציק. איה בן עזרי,
ציפי איסר איציק/איה בן עזרי

עו"ד ד"ר ציפי איסר-איציק, שותפה וראש מחלקת סביבה ואקלים במשרד עורכי דין ליפא מאיר ושות', מונתה ליושבת ראש בועדת איכות הסביבה הארצית של לשכת עורכי הדין.

לציפי ניסיון רב בקידומן של רפורמות רגולטוריות חדשניות בתחומי הגנת הסביבה ובליווי מאבקים משפטיים-סביבתיים מתוקף תפקידה כמנכ"לית וכיועצת משפטית לשעבר של אדם טבע ודין. ציפי מונתה כחברת המשלחת הישראלית לוועידות השנתיות של אמנת האקלים באו"ם וזוכה להכרה בינלאומית על פועלה, ועל כך קיבלה את פרס עורכת הדין המובילה בתחום הגנת הסביבה באירופה לשנת 2023. בנוסף, משמשת ציפי מרצה בנושאי רגולציה סביבתית בגופים אקדמיים ובכנסים מקצועיים בארץ ובעולם.

עמית בכר, יו"ר לשכת עורכי הדין מסר: "ועדות הלשכה הן חוד החנית של עבודת הלשכה לצורך קידום המקצוע ואיכותו, ולכן הצלחת הוועדה, כמו גם הצלחתך בתפקיד, היא חשובה וקריטית. אני יחד עם חברות וחברי המועצה הארצית, מאחלים לך הצלחה רבה, מנגנון הלשכה יעמוד כל העת לרשות הוועדה, ויסייע בהפעלתה וביישום המלצותיה והחלטותיה"

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully