וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד שחר בן חיים מונתה ליועצת המשפטית של גשם החזקות

27.3.2024 / 9:46

מינוייה של בן חיים הוא המינוי הניהולי השישי של גשם החזקות בחודשים האחרונים, כל זאת לצד התווספות פרויקטים חדשים וצמיחה מסיבית של החברה

שחר בן חיים. עמית אלדד,
שחר בן חיים/עמית אלדד

חברת גשם החזקות מרחיבה את השדרה הניהולית ומודיעה על מינויה של עו"ד שחר בן חיים ליועצת המשפטית. מינוייה של בן חיים הוא המינוי הניהולי השישי של גשם החזקות בחודשים האחרונים, כל זאת לצד התווספות פרויקטים חדשים וצמיחה מסיבית של החברה.

בן חיים, בת 34, מתגוררת במושב אמץ נשואה ואם לשניים, בוגרת תואר ראשון ושני במשפטים, בעלת תעודת מגשרת, בוררת וכן בוגרת התוכנית להכשרת דירקטורים של אוניברסיטת בר אילן. היא שימשה בעברה עורכת דין במשרד אטיאס פרוכטר בחיפה ובמשרד חובב ביטון בעפולה במחלקות הנדל"ן והליטיגציה האזרחית מסחרית. בנוסף, הייתה בעברה חברת מועצה במועצה המקומית קרית טבעון בהתנדבות והחזיקה את תיק הנוער והצעירים.

בן חיים הגיעה לגשם החזקות לפני למעלה מ-5 שנים ושמשה במגוון תפקידים כמו סמנכ"לית שירות לקוחות, מנהלת תחום מחיר למשתכן וניהול מחלקת הגביה ואילו כעת מונתה ליועצת המשפטית של החברה.

שחר בן חיים מסרה: "אני מתחילה היום פרק חדש ומרגש בחיי המקצועיים ואני מודה להנהלת החברה על הבחירה בי וגאה על הזכות לעבוד בחברה אשר דואגת ליישוב הארץ ומפתחת את עובדיה"

יוסי מזרחי מנכ"ל גשם החזקות מסר: אני מאמין גדול בפיתוח ההון האנושי שלנו מתוך החברה ושחר היא מסוג השותפים לדרך שכל חברה ומנכ"ל היה רוצה. היא מסורה, דקדקנית, מקצוענית, בעלת ידע רב ואשת עבודה ברמה הגבוהה ביותר. אני שמח על הדרך וההיכרות רבת השנים שהיא עושה איתי עוד מימי המעורבות החברתית שלנו כמובילי דעה באקדמיה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully