וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אסתי לאודר ישראל: "רוצים לייצר שיח חברתי חיובי"

27.3.2024 / 10:29

אורן רווח הציג בוועידה הכלכלית של מעריב את מיזם UG של החברה - קהילה גדולה שמקשרת בין אנשי לפי תחומי עניין משותפים: "אנשים שרוצים לצרוך תוכן חיובי וחדשות טובות"

אורן רווח. אבשלום ששוני,
אורן רווח/אבשלום ששוני

מנכ"ל אסתי לאודר ישראל, אורן רווח, התארח בוועידה הכלכלית של מעריב, בחסות בנק לאומי, במהלכה התייחס למיזם החדש של החברה - UG.

"אסתי לאודר הוא אחד מהארגונים הגדולים ביותר בעולם, ומעסיקים 80 אלף עובדים ברחבי עולם", אמר רווח בראיון אחד על אחד עם העיתונאי יהודה שרוני, כמובן שכל חברה באשר היא חייבת להיות חדשנית, כי צריך כל הזמן להתאים עצמנו לצרכן, וחברה שלא תעמוד בפרונט של הקדמה לא תהיה רלוונטית עבור הצרכן. כמובן שיש התפתחות במה שקשור למוצרים ירוקים ועוד".

זו הסיבה העיקרית שבגללה כדאי לכם לקנות תוצרת כחול לבן על הקמת מיזם UG הוא הרחיב: "ראיתי לאן מתפתח השיח החברתי בישראל ובעולם כולו, וכמו שיש חוקים בכביש, שפס לבן לא עוברים בישראל ובארה"ב, אז כך גם פה. ראיתי שעל המקלדת אין חוקים וכל אחד עושה מה שבא לו. היה צריך לעשות משהו שיכוון את כולנו לבנות את הנתיב. UG היא לא רשת חברתית, אלא שפה שנכתבה תחת מותג. היא דואגת לקשר בין אנשים לפי תחומי עניין משותפים, במטרה לייצר שיח חברתי חיובי ולעודד את כולם להתחבר".

"אני משמש כסגן נשיא לשכת המסחר, וכל שנה אני עולה לממשלה ומדבר על יוקר המחיה ועודף רגולציה. כשאני עוזב שם זה לא יורד, זה פשוט עולה, אבל אני רואה שיש קהילות שמצליחות להוריד את יוקר המחיה, כמו "חבר" למשל. אז אמרתי לעצמי שאנחנו נקים קהילה גדולה, ואנחנו נשיק את כרטיס החבר של UG בקרוב. כל יום מצטרפים עוד ועוד אנשים שרוצים לצרוך תוכן חיובי וחדשות טובות".

כשנשאל על הרגלי הצריכה, של מוצרי איפור בפרט, בעקבות המלחמה ענה רווח: "אנחנו יודעים שככל שמצב הנפש מעורער יותר, כך יש רצון לפיצוי. ראינו לאורך כל המלחמות שהיו לנו שככל שהמצב נהיה גרוע יותר, כך הקניות אצלנו גדלו. פה בישראל, ברגע שהתחילה המלחמה, עצרתי את כל פעילות הפרסום והמשפיענים שלנו, ובמקום הורדנו את מחירי המוצרים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully