וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע המלחמה: איזו חברה גייסה 100 מיליון דולר?

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 13:24

חברת הסייבר קורו העוסקת בהגנה על עסקים קטנים ובינוניים גייסה 255 מיליון דולר בשנתיים האחרונות: "שואפים להפוך את Coro לחברה המגלגלת מיליארדי דולרים"

בטחון מידע מציל חיים!/ענף הדרכה אמ"ן.

חברת הסייבר הישראלית קורו, העוסקת בהגנה על עסקים קטנים ובינוניים, הכריזה כי גייסה 100 מיליון דולר בסבב D בהובלת One Peak, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים של החברה ביניהם Energy Impact Partners ו-Balderton Capital. סבב הגיוס הנוכחי מביא את סך הכספים שגויסו במהלך השנתיים האחרונות ל-255 מיליון דולר.

קורו היא מחברות אבטחת הסייבר הצומחות ביותר בצפון אמריקה. במהלך השנה האחרונה היא הרחיבה את בסיס לקוחותיה ושילשה את הכנסותיה זו השנה החמישית ברציפות ונבחרה כאחת מהחברות המובילות לפי ה-Fortune Cyber 60 ו-Deloitte Technology Fast 500.

הגיוס החדש ישמש את החברה עבור הרחבת פעילות השיווק, המו"פ ומוצריה הקיימים, כשהיא שואפת להכפיל את המכירות בכל אחת מהשנים הבאות, הן באמצעות צמיחה אורגנית והן באמצעות רכישות.

צוות חברת קורו CORO. CORO,
צוות קורו. החברה שילשה את הכנסותיה זו השנה החמישית ברציפות/CORO

גיא מושקוביץ, מנכ"ל Coro: "אנו ערוכים לשלב הבא במסע - הרחבת הפעילות לארגונים ושווקים נוספים. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות רשת השותפים הענפה שלנו, אשר יכולים להפיץ ולהטמיע את הפתרונות של קורו בפשטות ויעילות ברחבי העולם ולהגן על מליוני העסקים שלא יכלו להרשות לעצמם עד כה הגנת סייבר יעילה".

יואב צרויה, שותף כללי ב-JVP וחבר מועצת המנהלים של Coro: "כמשקיע המייסד של Coro, אנו ב-JVP זכינו לשתף פעולה עם גיא וצוות ההנהלה בבניית החברה כמובילת קטגוריה באבטחת סייבר לעסקים קטנים ובינוניים. אנו שואפים להפוך את Coro לחברה המגלגלת מיליארדי דולרים, כפי שעשינו פעמים רבות בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully