וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מידה פחות ב-60 שניות: הצצה לקולקציית בגדי הים של JACK KUBA

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 9:55

JACK KUBA משיק קולקציית בגדי ים לנשים לקיץ 2024 בטכנולוגיית סטרץ' מתקדמת ללא תפרים - עם חידושים: להראות מידה פחות ולהתייבש מהר

jack kuba דגמים מחטבים בשחור ולבן. המחיר: 1,147 שקל. יח"צ חו"ל,
jack kuba דגמים מחטבים בשחור ולבן. המחיר: 1,147 שקל/יח"צ חו"ל

מותג היוקרה להלבשה תחתונה JACK KUBA משיק את קולקציית בגדי הים לנשים לכבוד קיץ 2024. הקולקציה המגוונת כוללת בגדי ים מחטבים, בגדי ים בעיצובים טרנדים המגיעים במבחר גזרות, בגדי ים במידות של חזיות, להתאמה אידאלית של גודל והיקף הקאפ של החלק העליון וקולקציית בגדי חוף ואקססוריז להשגת טוטאל לוק שלם.

מהצצה ראשונה לטרנדים השולטים בקולקציה ראינו: כתף אחת, מחשופים נמוכים, כיווצים, כתפיות עבות או דקות, משחקי שקיפויות ועוד. צבעוניות: דפוסים פרחוניים, מנומר עדין, וגוונים בוהקים לצד השחור הקלאסי הנצחי, יכולת ייבוש בתוך 90 דקות ובדים מחטבים (להיראות מידה אחת פחות ב-60 שניות).

בגדי הים המחטבים המפורסמים של המותג, מיוצרים בטכנולוגיה חדשנית, מבד הרשום כפטנט המחטב את הגוף פי שלוש מכל בגד ים מחטב אחר. מעניקים חיטוב ועיצוב לגוף תוך שמירה על נוחות מקסימלית והרגשת ביטחון עצמי והוא מתאים לכל אישה, בכל מידה, עד מידה 56!

בגדי הים המחטבים מגיעים במגוון הרחב והעשיר ביותר של גוונים, עיצובים וגזרות חדשניות. החזייה המובנית בבגדי הים מעניקה תמיכה מקסימלית לחזה ומעצבת אותו באופן מחמיא וטבעי. נוחות מרבית, אינם מגבילים את התנועה ונראים כמו בגד ים רגיל (טכנולוגיית חיטוב מוסתרת).

jpg jack kuba מחיר בגדי ים מחטבים, המחיר:  1,159 שקל. יח"צ חו"ל,
jpg jack kuba מחיר בגדי ים מחטבים, המחיר: 1,159 שקל/יח"צ חו"ל

הקולקציות החדשות של JACK KUBA

בגדי ים סטרץ' - הדור החדש של בגדי הים. הקולקציה עשויה מבד טכנולוגי חדשני, בעל אלסטיות יוצאת דופן, רך, נעים וללא תפרים לנוחות מקסימלית, מתייבש לחלוטין תוך שעה וחצי. בגדי הים מוצעים בשתי מידות: XS/S ,M/L ובארבעה צבעים אופנתיים: שחור קלאסי ובשטיפת טאי דאי בירוק, כחול, אדום וכתום.

בגדי ים גלאם - הקולקציה מתכתבת עם הטרנדים הכי מבוקשים לקיץ 24 ונראת כחלק מלוק ערב חגיגי. מגיעה במגוון רחב של גזרות: תחתון - בקיני, ברזילאי, חוטיני וגזרה גבוהה. חזייה - עם או בלי ברזלים, כתפיות או סטרפלס, גזרת משולשים ובלקונה. ניתן לבחור סט או לשלב בין פריטים. בנוסף ניתן למצוא בגדי ים שלמים ובגדי ים עם פתחי קאט אאוט. שימוש בבדי לורקס, פרינט מנומר, זברה, פרחוני, פרינט שנראה כמו סריגת קרושה. שילוב שחור לבן, שילוב של זהב, שילוב אקססוריז - חישוקי זהב, הצבעוניות - צהוב טרנדי, אדום, שילובי שחור לבן, מנומר, ירוק, פרחוני, סגול, מטאלי ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
jack kuba בגד ים מחטב, המחיר: 1,273 שקל. יח"צ חו"ל,
jack kuba בגד ים מחטב, המחיר: 1,273 שקל/יח"צ חו"ל

בגדי חוף - כל מה שצריך להשלמת טוטאל לוק קייצי לבריכה ולחוף הים. בגדי החוף מיוצרים מבדים איכותיים: שיפון, תחרה, קרושה וכותנה. הקולקציה מציעה מבחר ענק של כפתנים, וואן סייז מבדי שיפון.

כמו כן, קולקציית תחרה שכוללת שמלה, שורט, חצאית ומכנסיים ארוכים, שמלות חוף מקרושה ומבחר עצום של פראו משיפון. צבעוניות - דפוסי מנומר, זברה, שילובי צבעים: שחור ולבן, כחול וסגול, תכלת וורוד, לכל בגד ים אפשר להתאים פראו לפי הטעם האישי, או לרכוש כסט תואם.

jack kuba, ביקיני: 424 שקל וחצאית חוף: 478 שקל.. יח"צ חו"ל,
jack kuba, ביקיני: 424 שקל וחצאית חוף: 478 שקל./יח"צ חו"ל

מחירים לצרכן:
בגדי ים מחטבים - החל מ 800 שקל
בגדי ים סטרץ' - 578 שקל
בגדי חוף - החל מ 237 שקל
להשיג ברשת חנויות JACK KUBA ובאתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully