וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרטגיית ההתחזקות של קרפור: מאריכה את הסכמי השכירות עד 2040

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 18:49

קרפור ישראל מחזקת את האחיזה בשוק הקמעונאות ומודיעה על חתימת הסכם משמעותי עם חברת רבוע כחול נדל"ן בע"מ לפיו, תוארך תקופת השכירות שעתידה להסתיים ב-2031, עד לשנת 2040. צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "ממשיכים במימוש האסטרטגיה לביסוס הרשת"

השקת קרפור דיזינגוף סנטר. לנס הפקות,
אסטרטגיית ההתחזקות של קרפור: מאריכה את הסכמי השכירות עד 2040/לנס הפקות

על פי ההסכם שנחתם ביום חמישי האחרון (28/3/2024) בין קרפור ישראל (גלובל ריטייל) לבין חברת רבוע כחול נדל"ן בע"מ, משך תקופת השכירות לכ-60 מסניפי הרשת בפריסה ארצית, תיארך עד לסוף שנת 2040, ולא תסתיים בחודש יוני 2031 כפי שסוכם עד כה. הארכת ההסכם משקפת את המחויבות ההדדית לשיתוף פעולה ארוך טווח ומהווה הבעת אמון של חברת הנדל"ן מהגדולות במשק, בפעילות קבוצת גלובל ריטייל ורשת קרפור.

לצד הארכת התקופה המשותפת, החברות הסכימו לבחון הזדמנויות לשיתוף פעולה במגוון תחומים עסקיים עם דגש על החזון המשותף של שתי החברות להנעת חדשנות וצמיחה.

בנוסף להצהרת הכוונות הנ"ל וההתחייבות לתקופה ממושכת מהצפוי, קבוצת גלובל ריטייל, האריכה את הסכמי השכירות ב-6 חנויות נוספות, אותן היא שוכרת מחברת אמות השקעות בע"מ ("אמות") המשמשות מרכולים בהפעלת גלובל ריטייל. ההסכמים האורכו ב-10-12 שנים. חוזה נוסף באותו המתווה להארכת השכירות, עתיד להיחתם בימים הקרובים.

חיזוק ההון לצד הארכת חוזי השכירות עם הריבוע הכחול ועם אמות מהווים המשך לביצורה של גלובל ריטייל ומיצובה של קרפור כרשת מזון מובילה בישראל. החברה וגלובל ריטייל פועלות להארכת חוזי שכירות נוספים ומציאת סניפים נוספים להגדלת פריסת החנויות של קרפור ברחבי הארץ.

צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "זוהי הבעת אמון במומחיותנו כקבוצת קמעונאות בכלל ובמותג קרפור בפרט. אנו ממשיכים במימוש התוכניות האסטרטגיות שלנו בהסבה ופתיחה של סניפי קרפור בפריסה ארצית ובביסוס הרשת, תוך המשך שיתוף פעולה הדוק עם חברות הנדל"ן המובילות במשק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully