וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילא טופס לוטו אחד - וזכה 28 פעמים

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 14:35

זוכה בודד שמילא טופס שיטתי זכה פעם אחת בפרס הגדול, שלוש פעמים בפרס השני, 6 פעמים בפרס השלישי ו-18 פעמים בפרס הרביעי: "נסגור את המשכנתא. נוריד הילוך בעבודה, העיקר הבריאות"

בווידאו: הישראלי שזכה 14 פעמים בלוטו חוזר לארץ: "הסתובבתי כמו פושע"/חדשות ערוץ 13

זוכה בודד בהגרלה שהתקיימה ביום שלישי שעבר גרף לא פחות מ-28 פרסים שהסתכמו ב-12.6 מיליון שקל.

הזכייה המרובה התאפשרה לאור העובדה שהזוכה מילא טופס מסוג "לוטו שיטתי חזק 4", בעלות של 90 שקל. בטופס זה יש לבחור שבעה מספרים (מתוך טבלה של 37 מספרים) ועוד 4 מספרים חזקים. למחרת ההגרלה גילה כי זכה בפרס הראשון בסך 12 מיליון שקל, שלוש פעמים בפרס השני בגובה 187 אלף שקל, שש פעמים בפרס השלישי שעמד על 5,608 שקל, ו-18 פעמים בפרס הרביעי שגובהו עמד על 812 שקלים. סך הכל לקח הביתה סכום זכייה כולל של 12,610,764 שקל.

הזוכה, בשנות ה- 50 לחייו, עצמאי מאזור המרכז, הגיע לאסוף את הזכייה בבוקר שלמחרת ההגרלה. הוא סיפר כי "אין לי שיטה קבועה למלא טופס. לעיתים אני נותן למכונת הלוטומט לבחור מספרים, במקרים אחרים אני בוחר בעצמי מספרים בעלי משמעות עבורי לצד מספרים אקראיים לחלוטין, ולפעמים, כמו בהגרלה האחרונה , אני שולח שוב את אותו טופס שנשלח בעבר".

הטופס הזוכה בלוטו. מפעל הפיס,
הטופס הזוכה. "אמרתי לאשתי בקול חנוק: 'אני חושב שיש לנו זכייה גדולה'"/מפעל הפיס

על הרגע שבו גילה על הזכייה מספר כי "סרקתי את הטופס ביישומון, מיד לאחר הסריקה הוצגה הודעה כי הטופס זכה בסכום גבוה של מעל 12 מיליון, ולא סכום עגול. איכשהו העין שלי לא שמה לב שמדובר בסכום מצטבר של מיליוני שקלים, ולתומי חשבתי בהתחלה כי מדובר בסכום נמוך הרבה יותר, כש-12 מייצג אלפים ולא מיליונים. אחרי כמה שניות, משהו לא הסתדר לי עם הסכום ובדקתי שוב, ואז הבנתי לראשונה שזכיתי גם בפרס הראשון וגם בפרסי משנה נוספים, שהצטברו לסכום משמעותי".

ומה עשה הזוכה מיד לאחר הגילוי? "התקשרתי לאשתי ואמרתי לה בקול חנוק: 'אני חושב שיש לנו זכייה גדולה'. עדכנתי אותה שבדקתי פעמיים ואני די משוכנע שמדובר בסכום שהוצג ביישומון. אשתי שמעה בקולי עד כמה אני מתרגש ובקור רוח וברוגע היא אמרה לי: 'אל תתרגש יותר מדי. תשמור על הבריאות. סע לבית מפעל הפיס ואז תדע בוודאות'. היא ממש דאגה לי".

כשנשאל הזוכה מה בכוונתו לעשות עם כספי הזכייה, ענהכי "הכל כל כך טרי ולא באמת הספקתי לחשוב עם אשתי בדיוק נעשה עם הכסף. יש לנו יתרת משכנתא קטנה שככל הנראה נסגור מהר. אנחנו אנשים צנועים שעובדים קשה ומאושרים בחלקנו. לגבי יתרת הסכום, נחשוב בהמשך ביחד מה נעשה. מאוד חשוב לי להקפיד על הבריאות שלי, ולבריאות אין מחיר. אני מתאר לעצמי שהכסף יסייע לי להוריד הילוך בעבודה, ולהקפיד יותר על אורח חיים בריא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully