וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המוזות לא שתקו גם כשהתותחים רעמו": הוקרה לתורמים לאקדמיה למוסיקה ומחול

31.3.2024 / 15:56

70 סטודנטיות וסטודנטים באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים, ששירתו במילואים בחצי השנה האחרונה, קבלו מלגות בהיקף כ- 400 אלף שקל לסבסוד שכר הלימוד. באירוע ההוקרה לתורמים, חברי חבר הנאמנים, צויינה גם כניסתו של נעם סמל לתפקיד יו"ר חבר הנאמנים של האקדמיה

נעם סמל, דן חלוץ, מירית דגני, שמשון קירשברג, ירון גזית. יוסי סובה,
נעם סמל, דן חלוץ, מירית דגני, שמשון קירשברג, ירון גזית/יוסי סובה

האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים ציינה את כניסתו של נעם סמל לתפקיד יו"ר חבר הנאמנים הבינלאומי של האקדמיה. כמו כן, הוקירה תודה מיוחדת ל-70 סטודנטיות וסטודנטים של האקדמיה, שגויסו למילואים מאז תחילת המלחמה וקבלו מלגות בהיקף כ- 400 אלף שקל לסבסוד שכר הלימוד.

המפגש עמד בסימן הוקרה לסטודנטים ולסטודנטיות שגויסו למילואים. מיד עם פרוץ המלחמה חברי חבר הנאמנים הבינלאומי ותומכי האקדמיה נרתמו ותרמו לכך שכל הסטודנטים שנקראו למילואים קיבלו מלגה לסבסוד שכר הלימוד.

האירוע התקיים במתחם האמנותי של חברת 'סימפלי' בתל אביב. במסגרתו חברו יגאל קמינקא, מייסד סימפלי ובוגר האקדמיה בהצטיינות, פרופ' מיכאל קלינגהופר נשיא האקדמיה ופרופ' צבי זמל, דיקן הפקולטה לאמנויות הביצוע - להופעה משותפת. כמו כן הופיעו סטודנטיות וסטודנטים, ששירתו במילואים במלחמה, בקטעי מחול ומוסיקה, קובי אושרת, חבר חדש בחבר הנאמנים של האקדמיה, בצע שיר חדש בהלחנתו: "והים הכחול שתק " ובנוסף, בוצע השיר: "לשרוק בחושך", שהלחין מיקי גבריאלוב, גם הוא חבר חדש בחבר הנאמנים.

יגאל קמינקא, מייסד שותף של חברת 'סימפלי' simply - חבר חבר הנאמנים ובוגר האקדמיה - ארח את המפגש, במתחם האמנותי של החברה.

האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים היא המוסד המוביל בישראל בתחום הכשרת מוזיקאים ורקדנים וזמרי אופרה. יו"ר הוועד המנהל הוא איש העסקים ירון גזית, נשיא האקדמיה הוא פרופ' מיכאל קלינגהופר ומנכ"לית האקדמיה היא מירית דגני. סימפלי (לשעבר ג'ויטונס) מפתחת מוצרים המאפשרים לכל בני הבית להשקיע את הזמן שלהם בפיתוח תחביבים יצירתיים.

יגאל קמינקא הוא מייסד שותף והדירקטור המוזיקלי של החברה. יגאל הקים את סימפלי יחד עם אחיו יובל קמינקא (מנכ"ל) וחברם רועי איציקובסקי ז"ל (סמנכ"ל הטכנולוגיות שנפטר במפתיע לפני מספר ימים) לאחר שזיהו שהחיבור בין משחקי מחשב ונגינה יכול לפתור את הקושי בהתמדה בתהליך המורכב של למידה. יגאל הוא מוזיקאי בעל דוקטורט מעשי בחלילית ואבוב, והיה אבובן ראשון בתזמורת הסימפונית של ירושלים ובעוד תזמורת בארץ ובעולם כגון הפילהרמונית הישראלית, ותזמורת דיוואן מזרח-מערב של דניאל בירנבוים. הוא סיים תואר ראשון בהצטיינות מהאקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים. זוכה פרסים ותחרויות רבות, ביניהם 3 פרסים בתחרויות האביב היוקרתיות בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מלגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully