וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של 45 מיליון שקל: מכשירי תנועה בונה מרכז שירות חדש

31.3.2024 / 16:38

המרכז החדש הוקם בהשקעה של 45 מיליון שקל ומתפרס על שטח של כשישה דונם, מתוכם 4,000 מ"ר בנויים ובו 22 תאי שירות למשאיות ואוטובוסים וכן שתי קומות משרדים ואזורי רווחה לעובדים ולנהגי הרכבים שיוכלו לנוח בעת הטיפול ברכב

מרכז השירות החדש של מאן. יחצ,
מרכז השירות החדש של מאן/יחצ

חברת מכשירי תנועה ומשאיות, יבואנית MAN בישראל, פתחה בימים אלה מרכז שירות חדש באזור הצפון. המרכז שהוקם ברחוב הדגן 13 שבמפרץ חיפה יעניק שירות לציי המשאיות, האוטובוסים והרכבים המסחריים שקבוצת מכשירי תנועה משווקת.

המרכז החדש הוקם בהשקעה של 45 מיליון שקל ומתפרס על שטח של כשישה דונם, מתוכם 4,000 מ"ר בנויים ובו 22 תאי שירות למשאיות ואוטובוסים וכן שתי קומות משרדים ואזורי רווחה לעובדים ולנהגי הרכבים שיוכלו לנוח בעת הטיפול ברכב.

המרכז נבנה בסטנדרט בנייה חדשני וכולל ציוד מתקדם על מנת לספק שירותי אחזקה למשאיות, אוטובוסים ורכבים מסחריים. כמו כן יינתנו במקום שירותי פחחות וצבע, פנצריה ותיקון מיזוג אויר.
לאור מהפכת הרכב החשמלי, שלא פוסחת גם על עולם הרכב הכבד, המוסך יהיה ערוך לטפל גם במשאיות ואוטובוסים חשמליים של MAN מסדרת ה eMoibility. נכון להיום מציעה MAN בישראל מגוון רכבים חשמליים - משאיות ורכבים מסחריים חשמליים בקטגוריה שבין 4.5 - 40 טון וכן סדרת אוטובוסים חשמליים.

מוסך זה החליף את המוסך הוותיק שפעל עד כה ברחוב חלוצי התעשייה שבמפרץ חיפה ויצטרף לעוד 15 מרכזי שירות MAN הפועלים ברחבי הארץ ונותנים שירות ל כ 9,500 רכבי MAN שנוסעים על הכביש.

צבי נטע, יו"ר קבוצת מכשירי תנועה, ויוגב גברי, מנכ"ל MAN בישראל, אומרים שפתיחת המוסך החדש משתלבת באסטרטגיית הגדילה של הקבוצה והנוכחות המשמעותית של רכבי MAN על כבישי ישראל. לקוחות MAN בצפון יכולים כעת להנות מהשירות המתקדם ביותר בסטנדרט אירופאי מוביל.

  • עוד באותו נושא:
  • מאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully