וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקעות ב-60 דקות: בנק מזרחי טפחות מזמין לסטנד אפ פיננסי

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 11:56

בנק מזרחי טפחות יארח את הקומיקאי רודי סעדה (פרנקו מקופה ראשית) במסגרת פעילות 'השקעות ב-60 דקות' בסניפי הבנק, במופע סטנד אפ ללא תשלום עבור לקוחות כל הבנקים

רודי סעדה. יח"צ,
בנק מזרחי טפחות מזמין את לקוחות כל הבנקים למופע סטנד אפ פיננסי ללא תשלום עם רודי סעדה/יח"צ

בנק מזרחי טפחות יארח במהלך חודש אפריל את הקומיקאי רודי סעדה (הידוע בתור "פרנקו" מ-"קופה ראשית") למופע סטנד-אפ, במסגרת פעילות 'השקעות ב-60 דקות' הכוללת פאנל מקצועי של מומחי הבנק שיעסוק בעולם הפיקדונות, שוק ההון והסביבה הכלכלית. מיד בסיום הפאנל, יעלה רודי סעדה לבמה עם מופע סטנד-אפ ייחודי.

בקטעי הסטנד-אפ שלו, מספר רודי בדרכו הייחודית על אביו שדרש ממנו להתנהג בצורה פיננסית נבונה, אך בעצמו בזבז את הונו בערוץ הקניות. רודי, שלא נולד עם כפית של זהב, ובקושי עם כפית פלסטיק, יגלה שהוא לא בדיוק יודע להתנהל נכון עם כסף, אבל הוא בהחלט יודע לספר בדיחות משעשעות.

פעילות 'השקעות ב-60 דקות' עם רודי סעדה תתקיים במספר סניפים של בנק מזרחי טפחות במהלך חודש אפריל, ביניהם: סניף מרכז עסקים בפתח תקווה, אחוזה ברעננה, פארק הים בבת ים ותלפיות בירושלים. ההשתתפות בפעילות היא ללא תשלום ופתוחה ללקוחות כל הבנקים בהרשמה מראש באתר בנק מזרחי טפחות (מספר המקומות מוגבל).

פרויקט 'השקעות ב-60 דקות' מתקיים במסגרת מפגשי "נפגשים במזרחי-טפחות". פרויקט חברתי שמטרתו להעניק לקהילה ערך מוסף ולייצר קשר וקירבה בין סניפי הבנק לקהילות המקומיות בסביבתן. במסגרת פעילות 'נפגשים' מדי חודש מקיים הבנק מגוון רחב של פעילויות והרצאות בנושאים מגוונים בסניפים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully