וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט השיק קמפיין חדש לגיוס מורות ומורי העתיד

1.4.2024 / 14:36

"היום, יותר מתמיד, חינוך הוא משימה לאומית": המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט השיק קמפיין חדש לגיוס מורות ומורי העתיד. ביום שלישי ייערך במרכז האקדמי יום פתוח לתואר ראשון ולתואר שני במגוון תוכניות. הנרשמים יקבלו מלגה של 1,000 שקל

שיתוף פעולה עם המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט. יחצ,
המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט/יחצ

המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט השיק קמפיין חדש לגיוס מורות ומורי העתיד. בפרסומת שיזם המרכז האקדמי תחת הסלוגן "היום, יותר מתמיד, חינוך הוא משימה לאומית", ניתן דגש לחשיבות הרבה של נשות ואנשי החינוך בזמן שגרה ובעיקר בזמן משבר.

בתקופת הקורונה, ובמיוחד בתקופת המלחמה, התחזק בצורה משמעותית מעמדם של אנשי החינוך בציבור הישראלי. לנשות ואנשי החינוך היה תפקיד מרכזי בשמירה על היציבות והשגרה, על הרצף החינוכי והלימודי ובהגברת החוסן האישי והחוסן הקהילתי.

ביום שלישי, 2.4.2024, ייערך במרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט יום פתוח לתואר ראשון ולתואר שני במגוון תוכניות בחינוך, בהוראה, בספורט ובמוזיקה. הנרשמים ביום הפיתוח יקבלו מלגה אטרקטיבית.

עידו ברקן, בנו של השחקן יהודה ברקן ז"ל, ביים את הפרסומת החדשה של המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט. הפרסומת עלתה בערוצים 12 ו־13. משרד הפרסום שאחראי על הקמפיין הוא טוויסטד ומנהלת מערך השיווק במרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט, יעל שומר.

המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט הוקם לפני שנתיים במרס 2022 עם איחודן של שתי מכללות עם מורשת מפוארת. מכללת לוינסקי לחינוך נוסדה בשנת 1912 והייתה המכללה הראשונה להכשרת מורים בשפה העברית. המכללה האקדמית בווינגייט נוסדה בשנת 1944 והיא המוסד המוביל להכשרה בתחום החינוך הגופני ולימודי תעודה בתחום הספורט. המרכז פועל בשלושה קמפוסים: קמפוס לוינסקי בצפון תל־אביב, קמפוס וינגייט סמוך לנתניה וקמפוס אילת. הלימודים במרכז האקדמי מתמקדים בעידוד לחדשנות, ביזמות, ברב־תרבותיות ומושם דגש על קמפוס מגוון מההיבט החברתי והתרבותי.

  • עוד באותו נושא:
  • וינגייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully