וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייג קמפסטרה מונה ל-CRO של חברת הפינטק ארניקס

1.4.2024 / 16:05

במסגרת תפקידו, קמפסטרה ינהל ויוביל את המשך מגמת הצמיחה המואצת של הכנסות החברה, תוך הרחבת מערך המכירות, הגדלת היעילות התפעולית, זיהוי הזדמנויות חדשות בשוק וטיפוח שותפויות אסטרטגיות

קרייג קמפסטרה. יחצ,
קרייג קמפסטרה/יחצ

חברת הפינטק ארניקס (Earnix), מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים בענפי הביטוח והבנקאות, הודיעה היום על מינויו של קרייג קמפסטרה ל CRO- Chief Revenue Officer של החברה. לקמפסטרה הישגים רבים כמוביל שינויים בחברות בצמיחה וניהול בשווקים גלובליים לרבות ניסיון עשיר בשוקי הבנקאות והביטוח. במסגרת תפקידו, קמפסטרה ינהל ויוביל את המשך מגמת הצמיחה המואצת של הכנסות החברה, תוך הרחבת מערך המכירות, הגדלת היעילות התפעולית, זיהוי הזדמנויות חדשות בשוק וטיפוח שותפויות אסטרטגיות.

לקרייג ניסיון עשיר של למעלה מ-15 שנה בתפקידי ניהול בכירים ולפני הצטרפותו לארניקס כיהן כ CRO של חברת Insurity, ספקית תוכנה לחברות ביטוח שמוצעת כשירות ענן, שבה הוביל צמיחה בהכנסות ובמצבת העובדים. בתפקידיו הקודמים כיהן כ- CRO של חברת IPC Systems וכמנהל המכירות של פעילות הסחר הגלובלי בחברת המוצרים הפיננסים FIS שבה הוביל צמיחה עסקית והתרחבות גלובלית.

רובין גילת'ורפ, מנכ"ל ארניקס: "הצמיחה המואצת שלנו במהלך 2023 מעידה על היכולת שלנו להרחיב את הפעילות העסקית ולהתמודד עם הביקושים הגוברים של חברות השירותים הפיננסיים הגדולות בעולם. עם הצטרפות קרייג אנו מחזקים את היכולת שלנו להמשיך את תהליך ההתרחבות, להגדיל את ההכנסות ולבסס את מעמדנו כמובילי שוק. הרקע העשיר שלו בתחום השירותים הפיננסיים, ניסיונו הניהולי וההישגים המוכחים שלו יהיו נכס אדיר עבור ארניקס בזמן שהיא ממשיכה לחולל מהפכה בתעשיית השירותים הפיננסיים".

קרייג קמפסטרה: ארניקס ממוצבת כמובילה בשוק המספקת ללקוחותיה פתרון מקיף מקצה לקצה. אני נרגש להצטרף לארניקס ולתרום למוניטין שלה בשוק כחברה שמאפשרת ללקוחותיה במגזר השירותים הפיננסיים להמשיך לצמוח".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully