וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BioCatch ממנה את אריאל כ"ץ למנהל המחלקה המשפטית של החברה

2.4.2024 / 13:24

BioCatch היא המובילה העולמית בזיהוי ומניעת הונאות תשלומים והלבנת הון באמצעות טכנולוגיה ייחודית של ביומטריה התנהגותית. החברה עובדת עם כ-180 בנקים ברחבי העולם כדי להגן על כ-350 מיליון לקוחות מפני מהונאות ועוקצים ברשת

אריאל כ"ץ. BioCatch,
אריאל כ"ץ/BioCatch

חברת BioCatch הישראלית, ממובילות המאבק הגלובלי בהונאות תשלומים מקוונות והלבנת הון, הודיעה היום על מינויו של אריאל כ"ץ לתפקיד מנהל המחלקה המשפטית של החברה. כ"ץ, חבר לשכת עורכי הדין בישראל ובניו-יורק, הוא מומחה למשפט מסחרי ולקניין רוחני אשר כיהן בשני העשורים האחרונים בתפקידים בכירים בחברות הייטק מובילות כגון Comverse ו-Earnix. כ"ץ מצטרף להנהלת החברה ויהיה אמון על ניהול כלל ההיבטים המשפטיים של החברה כגון פרטיות המידע, עסקאות וגיוסים, ציות והתאמה לרגולציה במדינות בהן החברה פועלת ועוד.

כ"ץ מצטרף ל-BioCatch בתקופה של צמיחת שיא. במהלך השנה החולפת החברה הגדילה את הכנסותיה (ARR) ב-49% לעומת 2022 וחצתה את רף 100 מיליון הדולר בהכנסות. החברה הוסיפה 76 בנקים לבסיס לקוחותיה שהגיע לכ-180 בנקים, חברות ומוסדות פיננסיים, כולל 30 מ-100 הבנקים הגדולים בעולם. בסך הכל BioCatch מגינה כיום על יותר מ-350 מיליון לקוחות ברחבי העולם מפני הונאות ומנטרת מדי חודש מעל לתשעה מיליארד פעולות חשבונאיות.

הצמיחה המהירה שחווה החברה נובעת מזינוק גלובלי בכמות ובתחכום של הונאות התשלומים ברשת ובפעילות של הלבנת הון. BioCatch פיתחה ומובילה את תחום זיהוי ומניעת ההונאות והלבנת ההון באמצעות ביומטריה התנהגותית אשר משתמשת ביכולות למידת מכונה ובינה מלאכותית מתקדמות להבדלה בין משתמשים לגיטימיים של חשבונות לגורמים עברייניים אשר השתלטו עליהם בדרכים פסולות כגון תוכנות תקיפה, הונאה או סחיטה. האלגוריתם של BioCatch מנטר ומנתח את דפוסי ההתנהגות הדיגיטליים והכוונה הקוגניטיבית של מאות מיליוני לקוחות בנקים ומספק תובנות מדויקות לגבי לגיטימיות הזהות וההתנהגות שלהם מבלי לפגוע בפרטיותם. בסך הכל הצליחה החברה עד היום למנוע מבנקים ומלקוחותיהם הפסדים בסך כולל של מעל ל-3.5 מיליארד דולרים.

"אנחנו מברכים על הצטרפותו של אריאל כ"ץ לחברה", אומר גדי מזור, מנכ"ל BioCatch." BioCatch מחוללת שינוי גלובלי אדיר ומצרפת למצבת לקוחותיה עשרות גופים פיננסיים מובילים בעולם המבקשים לתת ללקוחותיהם שירותים נוחים, פשוטים ומהירים יותר תוך שהם מוגנים פני ניסיונות גניבה והונאה ההופכים תכופים ומשוכללים מיום ליום. המומחיות של אריאל תאפשר לנו להמשיך לצמוח תוך עמידה קפדנית בסטנדרטים הרגולטוריים בעשרות המדינות בהן אנו פועלים ושמירה על פרטיותם של מיליוני הלקוחות עליהם אנו מגינים".

"אני נרגש להצטרף ל-BioCatch אשר מגינה על מיליוני בני אדם מפני הונאות ברשת" אומר אריאל כ"ץ. "הדיגיטציה המואצת של שירותים פיננסיים יחד עם צמיחתם והשתכללותם של ארגוני פשיעה גלובליים המבקשים לנצל את אמונם של לקוחות תמימים ולהוציא מהם כספים במרמה, הופך את הטכנולוגיה של BioCatch לקריטית מתמיד. אני גאה להצטרף לנבחרת חדשנית, מקצועית וערכית ולתרום מניסיוני המשפטי לחזון החברה להפוך את הרשת למקום בטוח ומוגן יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully