וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאל נערכת לעידן הבא: מבנה ארגוני חדש ומינוי בכירים

2.4.2024 / 16:02

שלוש חטיבות עסקיות חדשות וחטיבת משאבים יוקמו במטרה לחזק את פעילות הליבה ולהוביל את עולם התשלומים העתידי. בין היתר יגויס ירון טיקטין ששימש עד לאחרונה בכיר במקס. המנכ"ל לוי הלוי: "נתאים את עצמנו לעולם החדש"

ירון טיקטין. יחצ,
ירון טיקטין/יחצ

דירקטוריון כאל אישר אתמול, 01.04.24, שינוי ארגוני בחברה ומינוי שלושה חברי הנהלה חדשים. המבנה הארגוני החדש יבטיח את מימוש האסטרטגיה של החברה תוך חיזוק פעילות הליבה, המשך צמיחה חכמה באשראי מבוסס דאטה והובלת עולם התשלומים העתידי באמצעות פלטפורמת התשלומים המתקדמת.

במסגרת המבנה הארגוני החדש תוקמנה ארבע חטיבות חדשות:

  • חטיבת לקוחות פרטיים, בראשה יעמוד ירון טיקטין, אשר ימונה למשנה למנכ"ל. ירון, עד לאחרונה משנה למנכ"ל וסמנכ"ל אשראי בחברת מקס, הוא בעל ניסיון של מעל 20 שנה בתחום האשראי והתשלומים ושימש כמנכ"ל של חברות פיננסיות בתחום. ירון הוא עורך דין, בעל תואר ראשון במשפטים בהצטיינות יתרה ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות יתרה.
  • חטיבת לקוחות עסקיים ושותפים, בראשה תעמוד אודליה משה אוסטרובסקי, אשר תמונה למשנה למנכ"ל. אודליה, הפורשת עתה מתפקידה כמנכ"לית חברת מס"ב, היא בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בתחום הפרוססינג והסליקה. כיהנה במגוון תפקידים בשב"א ומס"ב ובחברות טכנולוגיות שונות. בעלת תואר ראשון במדעי המחשב בהצטיינות יתרה, ותואר שני, הן במדעי המחשב והן במנהל עסקים בהצטיינות.
  • כמו כן, לאור תנופת הצמיחה של פלטפורמת התשלומים של החברה ולצורך הרחבת פעילותה העסקית, תוקם חטיבת פתרונות תשלומים מתקדמים (פלטפורמה), בראשה יעמוד רשף אפריים, אשר ימונה לסמנכ"ל וחבר הנהלה. רשף ניהל את מערך הפיתוח העסקי והתשלומים המתקדמים בכאל לאחר שמילא שורת תפקידים בחברה. רואה חשבון, בעל תואר ראשון בחשבונאות ובכלכלה בהצטיינות יתרה עם התמחות במדעי המחשב.
  • לצד החטיבות העסקיות תוקם חטיבת משאבים וחווית לקוח (שתאחד את השירות, התפעול והדיגיטל יחד עם ניהול משאבי האנוש) בראשה תעמוד ליטל וקסלר, המכהנת כיום כמשנה למנכ"ל וסמנכ"לית משאבי האנוש בכאל. בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה בהצטיינות ותואר שני בסוציולוגיה ארגונית בהצטיינות יתרה.
  • החטיבות החדשות יחליפו את חטיבות הלקוחות, האשראי והאסטרטגיה. כמו כן, תחום האסטרטגיה יעבור לחטיבת הכספים. המינויים כפופים לאישור בנק ישראל.

"המשך צמיחה חכמה באשראי"

לוי הלוי, מנכ"ל כאל: "השינויים והתמורות בעולם האשראי והתשלומים מחייבים את כאל להתאים את עצמה לעולם החדש כדי להמשיך להוביל את הענף ולהביא ערך ממשי ללקוחות. המבנה הארגוני החדש של כאל, ביחד עם ה-DNA הארגוני הייחודי, יבטיחו את חיזוק פעילות הליבה, המשך צמיחה חכמה באשראי מבוסס דאטה והובלת עולם התשלומים העתידי באמצעות פלטפורמת התשלומים המתקדמת שפיתחנו.

בהזדמנות זו אני מבקש להודות לחברי ההנהלה אשר ביקשו לצאת לדרך חדשה- שרון בן עזרא, אשר הוביל לצמיחה משמעותית של תיק האשראי ולהקמת פעילות הרכב בכאל, לרועי קציר שהוביל את גיבוש האסטרטגיה ופיתח את תחום ה-BNPL, וכן לאסף שניר אשר הוביל את תפיסת הלקוח והשיווק, השיק CashCal Pro והצמיח את פעילות דיינרס.

אני מאחל בהצלחה לחברי ההנהלה המצטרפים, אשר ביחד עם העובדות והעובדים המצויינים של כאל, יובילו את החברה בתקופה של שינויים ותחרות גוברת, ליישום האסטרטגיה בצורה מיטבית ולהבטחת המשך מובילותה של כאל בשוק."

ברק נרדי, יו"ר דירקטוריון כאל: "אני מברך על השינוי הארגוני בכאל ועל המינויים החדשים. המבנה החדש וחברות וחברי ההנהלה המצטרפים יתרמו משמעותית ליישום האסטרטגיה של החברה, חיזוק מעמדה בשוק והמשך תנופת הצמיחה שלה. אני מאמין כי המהלכים הללו ישביחו את ערך החברה לאורך זמן. אני בטוח כי ההנהלה, בהובלת המנכ"ל לוי הלוי, תמשיך להוביל את כאל קדימה, תוך התמודדות עם אתגרי הסביבה התחרותית והתאמה מתמדת לצרכים המשתנים של הלקוחות. אני מודה לחברי ההנהלה הפורשים על תרומתם לאורך השנים ומאחל הצלחה רבה לחברי ההנהלה הנכנסים לתפקידם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully