וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Scytale מגייסת עובדים לתפקידי פיתוח, מכירות וייעוץ בישראל ובעולם

3.4.2024 / 9:38

החברה הכפילה את כמות הלקוחות ומצבת כוח האדם בשנה האחרונה. עד סוף 2024 היא מתכננת להמשיך בצמיחה על רקע הביקוש הגובר של סטארטאפים לפתח מוצרים העומדים בסטנדרטים של תקינה ורגולציה של אבטחת מידע, פרטיות ו-AI

עובדי Scytale. יחצ,
עובדי Scytale/יחצ

חברת הסטארט-אפ Scytale, שפיתחה טכנולוגיה חדשנית המסייעת לחברות לעמוד בקומפליינס כגון SOC2 ,ISO 27001 ,GDPR ,HIPAA ,PCI-DSS ועוד, מגייסת עובדים לשורה של תפקידי פיתוח, מכירות וייעוץ. החברה הכפילה את מצבת כוח האדם שלה בשנה האחרונה, מתכננת לצמוח לשווקים נוספים ולהרחיב את סל המוצרים במהלך 2024.

הצמיחה של Scytale מגיעה על רקע הצבת תקנים מחמירים של אבטחת מידע ופרטיות כתנאי לשיתופי פעולה עסקיים בחברות הגדולות בעולם, אשר מביאים לכך שסטארטאפים המעוניינים להציע פתרונות טכנולוגיים ולמכור, נדרשים למוצר ותהליכים מותאמי קומפליינס מתחילת הדרך. כך לדוגמה, תקן SOC 2 הפך כיום ל-Gold standard לחברות הייטק רבות, בייחוד עבור אלה המעוניינות לחדור לשוק האמריקאי עם מוצר B2B בסביבת ענן, בזמן שחברות המעוניינות לחדור לשוק האירופאי יטמיעו ISO 27001. הפתרונות של Scytale מאפשרים להם להקדיש את תשומת הלב לליבת הארגון: פיתוח תוכנה ובניית המוצר, גיוס עובדים, מכירות ושירות לקוחות, זאת בין היתר, בזכות תהליכי ניהול מתקדמים ואוטומציה מקצה לקצה שחוסכים משאבים רבים ואלפי שעות לעובדי החברה.

Scytale נוסדה בשנת 2021 על ידי מירן גאליס, וגייסה עד היום כ-12 מיליון דולר. הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה תומכת בגישת Continuous Compliance וניהול חכם, נמצאת בשימוש של מאות חברות טכנולוגיה וסטארטאפים ברחבי העולם. לחברה 60 עובדים והיא פועלת ב-3 משרדים ברחבי העולם: תל אביב, ניו-יורק ויוהנסבורג. Scytale מציעה פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וליווי מקצועי לחברות גלובליות כמו: Deel ,Cellebrite ,Intel ,Flow Security ,Brella Zesty ,Totango ועוד.

מירן גאליס, מייסד ומנכ"ל Scytale: "אם לפני עשור תקינה ורגולציות אבטחת ופרטיות מידע היו בעיקר נחלת התאגידים, היום זוהי דרישה בסיסית לסטארטאפים בתחילת הדרך המעוניינים לחדור לשווקים בארה"ב ואירופה עם המוצרים שפיתחו ובמקביל לציית לרגולציות ודרישות שהולכות וגוברות משנה לשנה. חברות רבות מתקשות למצוא את הזמן, המשאבים וההון האנושי המתאים לעמידה בכל דרישות התקינה, ולכן הן נדרשות לפתרונות כמו של Scytale. אנו מתמקדים היום בבניית פתרון מקצה לקצה עבור חברות טכנולוגיה שמתמודדות עם האתגרים האלה בדיוק ורוצות את השילוב המושלם בין מוצר לשירות מקצועי ואיכותי. בזכות התנופה והביקושים אנחנו מגייסים עוד אנשי פיתוח, מכירות וייעוץ ומצפים להמשיך ולהגדיל את מצבת העובדים גם בשנת 2024 בשביל להמשיך ולהרחיב את הצעת הערך עבור הלקוחות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully