וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לין קפלן מונתה ליו"ר הועדה לקידום מעמד האישה של המרכז לשלטון המקומי בישראל

3.4.2024 / 11:05

ראש המועצה המקומית תל מונד נבחרה פה אחד בכינוס האספה הכללית של ראשי הרשויות המקומיות, שהתקיימה בסוף השבוע שעבר

לין קפלן. יחצ,
לין קפלן/יחצ

ראש המועצה המקומית תל מונד לין קפלן, מונתה ליו"ר הועדה לקידום מעמד האישה של המרכז לשלטון המקומי בישראל. קפלן, המכהנת זו השנה הרביעית כראש הרשות בתל מונד, נבחרה פה אחד בכינוס האספה הכללית של ראשי הרשויות המקומיות, שהתקיימה בסוף השבוע שעבר.

בכהונתה הנוכחית קפלן מובילה לראשונה בישראל, מאז 2020 מועצה עם רב נשי של חברי מועצה (כיום 64%). היא שימשה בעבר כחברת דירקטוריון וממלאת מקום מנכ"לית בעמותת כ"ן - כוח לנשים.

בזמן כהונתה עלה משמעותית מספר הנשים המשמשות בתפקיד ניהול בכירים במועצה. כיום במועצה המקומית תל מונד שני שליש נשים בתפקידי ניהול, כולל מנכ"לית מועצה ומנכל"ית מתנ"ס.

קפלן פועלת כנגד הנסיגה בזכויות נשים והניסיון לצמצם את נוכחותן במגזר הציבורי והפוליטי בישראל, חברה בפורום ראשות הרשויות שבין היתר מטרתו לסייע ולעודד נשים נוספות להצטרף לזירה הציבורית.

ראש מועצת תל מונד לין קפלן: " אני מודה על בחירתה של האסיפה הכללית ועל האמון שנתנה בי. כיום אנחנו 15 ראשות רשויות בלבד מתוך 259 רשויות, כך גם ייצוג הנשים בקרב חברי המועצה אינו מספק. נעסוק בקידום שוויון מגדרי במגזרים שונים תוך דגש על המגזר הציבורי והמוניציפלי. יש לציין שהחסמים מתחילים כבר בגיל הרך. נשים מהוות מעל ל-50% מהאוכלוסייה וקולן חייב להישמע בכל שולחן קבלת החלטות. יש לפנינו עבודה רבה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully