וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חברת החשמל: "גם במערכה מסיבית בצפון יהיה חשמל לתושבי המדינה"

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 13:59

מאיר שפיגלר בהתקפה חריפה: "מייצרים כותרות בחוסר אחריות משווע, זורעים פניקה. אזרחים לא זקוקים לגנרטורים"; הוא הוסיף כי "הצטיידנו בכלים ומערכות, אם הייתי מחכה לאישור הרגולטורים זה היה קורה אחרי המלחמה הבאה. מקבלי ההחלטות שנמצאים כעת למעלה הם פגע רע"

בי"ס לילדי מפונים שהוקם ליד תחנת משנה של חברת חשמל בטבריה/אלי אשכנזי

מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר יצא במתקפה חריפה על ראש רח"ל (רשות חירום לאומית) תא"ל יורם לרדו, אשר התריע לפני ימים אחדים כי במקרה של מלחמה בצפון יהיו אזורים שייחוו עלטה למשך ימים אחדים ועד חודשים.

מנכ"ל חברת החשמל יצא נגד הדברים בוועידת איגוד התאגידים העירוניים של הרשויות המקומיות שמתקיימת בימים אלה באילת.

"אנשים מייצרים כותרות בחוסר אחריות משווע, זורעים פניקה. מפריחים בלונים ויתנו למישהו אחר לטפל בהם", אמר שפיגלר. לדבריו, "זה כיסוי ישבן ליום שאחרי, כסתח. ככה לא מנהיגים. זה אבדן עשתונות. ראוי שידברו פחות ויעשו יותר".

הוא הוסיף כי "הכל יכול להיות אבל חברת החשמל הוכיחה כבר חצי שנה במלחמה שאין עלטה".

מאיר שפיגלר, מנכל ביטוח לאומי 10 במרץ 2021. ראובן קסטרו
שפיגלר. "מפריחים בלונים ויתנו למישהו אחר לטפל בהם"/ראובן קסטרו

על בהלת הרכישה של גנרטורים אמר כי "אזרחים לא זקוקים לגנרטורים. אני לא קניתי, לא קונה ולא אקנה. אני סומך על המערכת. גם במערכה מסיבית בצפון, אלא אם כל התחנות תפגענה ביחד בעת ובעונה אחת, יהיה חשמל לתושבי המדינה. המערכת מגבה ומגובה. ונערכנו - גם בהגנה אקטיבית וגם פסיבית".

שפיגלר ביקר את השלטון המרכזי ואמר כי "הצטיידנו בהיקף גדול מאוד של כלים ומערכות כדי להקדים את המאוחר. אם הייתי מחכה לאישור הרגולטורים זה היה קורה אחרי המלחמה הבאה שאחרי הבאה ואחרי הבאה. לכן לקחתי אחריות וקיבלתי החלטות לבד, ללא האישורים שלהם. אנחנו לא מחכים לבירוקרטיה. יש חבר'ה מצוינים אבל אלה שנמצאים למעלה לא יודעים מה קורה בשטח למטה והם אלו שמקבלים את ההחלטות. למי זה נראה הגיוני? מקבלי ההחלטות שנמצאים כעת למעלה הם פגע רע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully