וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת המסחר ישראל - המפרץ הפרסי מודיעה על מינוי מנכ"ל

3.4.2024 / 14:02

הלמן שימש כ-12 שנה סמנכ"ל חברת החשמל ולפני כן היה ראש לשכת העיתונות הממשלתית, יועץ לראש האופוזיציה ולשר האוצר ועוד. הוא מקים "סיכוי שווה" לשם שילוב עובדים עם מוגבלויות בשוק התעסוקה

אורן הלמן. יחצ,
אורן הלמן/יחצ

לשכת המסחר ישראל - המפרץ הפרסי, שהוקמה לפני כ-3.5 שנים, עברה ערב מלחמת 7.10 שינוי הרכב לשם התמודדות עם האתגרים החדשים שעמדו בפתח, בהם הרחבת הסכמי אברהם וצירוף ערב הסעודית למעגל המדינות המקיימות נורמליזיציה ויחסי עסקים עם ישראל. הלשכה צירפה 4 חברי לשכה חדשים ובחרה את ד"ר יעוז סבר, איש עסקים העובד בישראל ובמפרץ ליושב ראש.

לאחר תקופה קצרה של התארגנות מחדש בשל שירות מילואים והתנדבויות שונות של החברים, חוזרת הלשכה לפעילות מלאה, בתקווה להשפיע על סדר היום, לקדם את חיזוק והרחבת הסכמי אברהם ולסייע לפעילות עסקית בין ישראלים לאנשי המפרץ הפרסי.

השבוע מינה יו"ר הלשכה את אורן הלמן, לשעבר סמנכ"ל חברת החשמל למנכ"ל הלשכה. הלמן, היום איש עסקים, שימש כ-12 שנה סמנכ"ל חברת החשמל ולפני כן היה ראש לשכת העיתונות הממשלתית, יועץ לראש האופוזיציה ולשר האוצר ועוד. הלמן הוא מקים "סיכוי שווה" לשם שילוב עובדים עם מוגבלויות בשוק התעסוקה.

כמו כן, מונה עורך הדין ורואה החשבון אבידור לפיד ליועץ המשפטי של הלשכה. עו"ד לפיד הוא בעל משרדי עורכי הדין אבידור לפיד ושות' ומתמחה בדיני ספורט ובדיני מיסים עם דגש על רילוקיישן ומיסוי כפול.

"הזדמנות לחיזוק היחסים של הציר המתון"

סבר: "הרזומה של הלמן מדבר בשם עצמו, ולא פחות חשוב, הוא אדם שמחפש לבנות גשרים ובעל קשרים רבים במפרץ הפרסי. עבודתו בשירות המדינה, כמו גם פעילותו כמתנדב וכיזם מרשימות ואין לי ספק שהוא ישכיל לבנות תחתיו צוות מקצועי שיקדם את הלשכה ויחזק עוד את הקשרים העסקים, התרבותיים והתיירותיים בין ישראל לאיזור המפרץ. אנחנו נמצאים בתקופה רגישה שמהווה דווקא הזדמנות לחיזוק של היחסים של הציר המתון עם ארצות המפרץ המתונות. אני קורא למערכת המדינית פוליטית לשים את הקשר עם מדינות אלה במרכז ודווקא לאור הנסיבות לחזק ולהדק את הקשר הבטחוני, העסקי והמדיני עם מדינות חשובות אלה. הלשכה תשמח לשמש כמסייעת בכל הליך חיובי שיתקיים".

הלמן: "מערכת היחסים בין ישראל למדינות המפרץ הוא אסטרטגי בכל היבט: בטחוני, עסקי, תשתיתי, אנרגטי, חברתי וכמובן בהיבט הדו-קיום היהודי-ערבי. אני מתרגש מהאמון של יו"ר הלשכה וחבריה בי, ומודה עליו, ותופס את התפקיד הזדמנות לחזק ולהגביר את היחסים הכלכליים, מסחריים ועסקיים בינינו למדינות המפרץ, דווקא לאחר מלחמת 7.10. מביקורי העבודה הרבים שלי במפרץ, כשהובלתי כסמנכ"ל את השתתפות חברת החשמל באקספו דובאי 2020, גיליתי רצון של חברות מהמפרץ לשתף פעולה בתחומי תשתיות, תעשייה, סייבר, אנרגיה, התפלת מים, אגירת חשמל, רכש, תקשורת, חדשנות, דאטה, ערים חכמות ועוד. צריך לפתח את זה בהתאמה לתרבות העסקית שלנו ושל שכנינו. הדלת פתוחה, בואו דווקא עכשיו!"

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully