וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף הייני מונה ל-CRO של חברת האינשורטק Novidea

3.4.2024 / 15:19

במסגרת תפקידו ינהל הייני את מערך הפיתוח העסקי והמכירות הגלובלי של Novidea ויעמיק את שיתוף הפעולה בין קבוצת המכירות, השיווק ופונקציות נוספות התורמות להמשך צמיחת החברה והשגת יעדיה הרב שנתיים

ג'ף הייני. קרלי שילדס,
ג'ף הייני/קרלי שילדס

חברת האינשורטק Novidea (נובידאה) אשר פיתחה פלטפורמה מונחת נתונים (data-driven) מבוססת ענן לניהול סוכנויות ביטוח, ברוקרים, חברות ביטוח ו- MGAs/MGUs, הודיעה על מינויו של ג'ף הייני לתפקיד CRO - Chief Revenue Officer. במסגרת תפקידו ינהל הייני את מערך הפיתוח העסקי והמכירות הגלובלי של Novidea ויעמיק את שיתוף הפעולה בין קבוצת המכירות, השיווק ופונקציות נוספות התורמות להמשך צמיחת החברה והשגת יעדיה הרב שנתיים.

רועי אגאבאבא, מנכ"ל Novidea: "ג'ף הוא CRO מיומן בשוק האינשורטק, בעל ניסיון מוכח בבניית צוותים גלובליים, בניית תהליכים שיושמו בהיקף רחב והובלת יוזמות צמיחה. אני משוכנע כי הניסיון שמביא עימו ג'ף יתרום רבות ל Novidea בעת שהחברה ממשיכה להרחיב את פעילותה ברחבי העולם. ג'ף מצטרף לנבחרת המנהלים והמנהלות המוכשרים שלנו ויסייע להוביל את ההתפתחות המואצת של החברה ולהמשיך לספק ללקוחות חדשנות, איכות וערך".

לג'ף הייני ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתעשיית הביטוח האלמנטרי. עד לאחרונה כיהן כ- CRO של חברת Betterview, פלטפורמה בתחום הערכת הסיכונים שהופכת נתונים לתובנות מנחות לביצוע עבור ארגוני ביטוח אלמנטרי (החברה נרכשה על ידי Nearmap). לפני כן שימש כ- CRO של חברת Groundspeed Analytics שפיתחה פתרון מבוסס AI לאיסוף, עיבוד וניתוח נתונים עבור תעשיית הביטוח האלמנטרי (החברה נרכשה על ידי Insurance Quantified). כמו כן ג'ף רכש ניסיון נוסף בתחום הביטוח, כאשר עבד בחברות Guidewire Software ו-Adsensa (כיום Coupa Software).

עם הצטרפותו של הייני לחברה, Novidea ממשיכה לחזק את צוות ההנהלה הגלובלי. מינויו מתווסף למינויים של ארז ניסים לתפקיד הטכנולוג הראשי (CTO), של ערן בן עזר לתפקיד מנהל הכספים הראשי (CFO) ושל יניב כהן כמנהל הלקוחות הראשי (CCO). בנייה של צוות בעל יכולות יוצאות דופן המאפשר ל Novidea לבסס את מעמדה כחברה המובילה את החדשנות של שוק האינשורטק הגלובלי.

ג'ף הייני: "ב-20 השנים האחרונות סייעתי לארגוני ביטוח ולברוקרים להעריך ולתמחר סיכונים בצורה טובה יותר, לנהל מערכות ותהליכי ליבה ולשפר יעילות. הצטרפתי ל Novidea כדי לפשט ולייעל את תהליכי העבודה של ברוקרים, סוכנויות וחברות ביטוח, ולתרום לחברה חדשנית הצומחת בקצב מואץ. אני מצפה לסייע ללקוחותינו להרחיב את עסקיהם ולבנות חוויה ביטוחית טובה יותר לבעלי הפוליסות. אני נרגש להצטרף לחברה בעל צוות וטכנולוגיה הנדרשים כדי להפוך את הביטוח לנגיש יותר עבור עסקים וצרכנים באמצעות שימוש טוב יותר בנתונים ותובנות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully