וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרימים גבה: האם הפרוצדורה החדשה תחליף את סכין הניתוחים?

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 12:14

חברת סופווייב (SOFWAVE) הישראלית, משיקה בארץ ובעולם טיפול חדשני להרמת גבות ועפעפיים בפרצדורה שאינה פולשנית באישור ה-FDA. הפרוצדורה הזעירה מבטיחה להחליף את ניתוח העיניים ולהקנות לעור מראה רענן וצעיר יותר בטיפול חד פעמי שיימשך כ-10 דקות

מכשיר sofwave. יח"צ,
מרימים גבה: האם הפרוצדורה החדשה תחליף את סכין הניתוחים?, sofwave precise/יח"צ
sofwave precise. יח"צ,
sofwave precise, מבטיח מראה עור רענן וצעיר יותר בטיפול בודד סביב העיניים/יח"צ

SOFWAVE (סופווייב) הישראלית, המייצרת מכשור רפואי לטיפול בקמטים, חידוש, מיצוק ושיפור עור הפנים והצוואר, משיקה בימים אלה טיפול חדשני בישראל ובעולם: להרמת גבות ועפעפיים, ולמיצוק ריפיון העור באזור העיניים.

על פי החברה, מדובר בטכנולוגיה פורצת דרך בעולם הרפואה האסתטית במסגרתה, הרופא המטפל יוכל באמצעות הידית החדשנית, למצק את העור סביב העיניים, ולשפר את מראה העור בפרצדורה לא פולשנית, בטיפול אחד בלבד - לא נדרש זמן החלמה ומיד אחרי הטיפול אפשר להמשיך בשגרת החיים.

וזה ההסבר המדעי שעומד מאחורי הטכנולוגיה: סטימולציה אופטימלית מושגת על ידי חימום הדרמיס לטמפרטורה של 60-70 מעלות צלזיוס במשך 5 שניות בכל פולס. קרני אולטרסאונד מרובות מתפשטות דרך הרקמה ויוצרות מערך של אזורים תרמיים תלת מימדיים ייחודיים דמויי גליל במקביל לפני העור. הפציעה בשכבה הזו מעודדת ייצור מחדש של קולגן, אלסטין וחומצה היאלורונית עם הזמן הגורמים למראה העיניים להיראות רענן ומצעיר את אזור העיניים.

ד"ר טל פטלון מנהלת מכון המחקר והחדשנות של מכבי. אסף ברנר,
ד"ר טל פטלון מנהלת מכון המחקר והחדשנות של מכבי/אסף ברנר

טכנולוגיית האנטי-אייג'ינג SUPERB™ - Synchronous Ultrasound Parallel Beam של המכשיר מבוססת קרני אולטרסאונד ומאושרת ע"י ה-FDA למיצוק עור הפנים והצוואר, היא פרי פיתוחה של חברה ישראלית. השילוב של הקירור הפעיל של ™Sofcool עם ניטור טמפרטורת העור בזמן אמת מגבירים את הנוחות במהלך הטיפול ומבטיחים רמת בטיחות גבוהה יותר.

משך זמן הטיפול לפנים והצוואר הוא כ-45 דקות, להרמת גבות כ-10 דקות בלבד, את התוצאה הסופית ניתן לראות לאחר 8 שבועות, אך אין צורך לחזור על הטיפול שוב.

עלות טיפול מלא: 7000 שקל לטיפול בודד ויחידי. את הטיפול לעיניים עם מיכשור סופווייב ניתן להשיג בקליניקה של ד"ר להבית אקרמן בהרצליה פיתוח.

ד"ר להבית אקרמן בטיפול סופוויב לאזור העיניים. אסף לוי,
ד"ר להבית אקרמן בטיפול סופוויב לאזור העיניים/אסף לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully