וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד שרון אדלר ימונה לראש תחום תשתיות ופרויקטים במשרד אגמון עם טולצ'ינסקי

4.4.2024 / 12:31

עו"ד אדלר מילא שורת תפקידים בפרויקטים הגדולים והמורכבים ביותר שנעשו בישראל בשני העשורים האחרונים, בהם הרכבת הקלה, חוצה ישראל, תחנת הכוח הסולרית באשלים ועוד. בנוסף, יצטרף למשרד עו"ד מתיו נחום כשותף

עו"ד שרון אדלר. הילה אדלר,
עו"ד שרון אדלר/הילה אדלר

משרד עורכי הדין אגמון עם טולצ'ינסקי מודיע על הצטרפותו של עו"ד שרון אדלר כשותף וכראש תחום תשתיות ופרויקטים במשרד.

עו"ד אדלר מילא שורת תפקידים משמעותיים בפרויקטים הגדולים והמורכבים ביותר שנעשו בישראל בשני העשורים האחרונים על ידי גופים בינלאומיים. הוא שימש כעו"ד ראשי וחבר בהנהלה הבכירה של קבלן ההקמה של פרויקט הרכבת הקלה בירושלים; עו"ד ראשי לזכיין כביש חוצה ישראל (כביש האגרה האלקטרוני הראשון בישראל); עו"ד ראשי של קבלן ההקמה של תחנת הכוח הסולרית התרמית אשלים; יועץ משפטי לפרויקט "נתיבים מהירים חדשים" של נתיבי איילון ועוד.

בנוסף להצטרפותו של עו"ד אדלר, יצטרף למשרד עו"ד מתיו נחום כשותף. השניים מלווים מזה שנים רבות פרויקטים גדולים ומאתגרים בארץ ובעולם (רכבות קלות וכבדות, כבישי אגרה, נמלי ים, שדות תעופה, תחנות כוח ומתקני אנרגיה, מתקני התפלה וטיפול במים, פרויקטים בטחוניים ומפעלים תעשייתיים) במודלים שונים (PPP, EPC, DB, DBOT). הם גם מייצגים תובעים ונתבעים בסכסוכים הקשורים בבניה ובכלל זה בבוררויות מקומיות ובינלאומיות (לרבות ICC).

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully