וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירמת עורכי הדין שבלת ממזגת צוות חדש בתחום המכרזים ומצרפת את עו"ד רונית ניידרמן כשותפה

4.4.2024 / 14:43

עורכת הדין ניידרמן בעלת מומחיות מיוחדת בתחום המשפט המנהלי, המכרזים, התשתיות והתחבורה ומביאה מספר לקוחות משמעותיים בתחומים אלו

רונית ניידרמן. נועה שרביט,
רונית ניידרמן/נועה שרביט

פירמת עורכי הדין שבלת ושות' מכריזה על צירופו של צוות מכרזים הכולל את עורכת-הדין רונית ניידרמן כשותפה בפירמה. יחד עימה מגיעה עורכת-הדין מעיין ברג.

עורכת הדין ניידרמן בעלת מומחיות מיוחדת בתחום המשפט המנהלי, המכרזים, התשתיות והתחבורה ומביאה מספר לקוחות משמעותיים בתחומים אלו. במסגרת פעילותה מעניקה יעוץ משפטי שוטף לוועדות מכרזים בגופים ציבוריים וכן עורכת עבורם מכרזים בהיקפים כספיים של מיליארדי ש"ח בתחומי הבינוי והתשתית, טובין, שירותים וטכנולוגיה; לרבות ליווי שוטף של פרוייקטי תשתית ובינוי, וכן מלווה גופים פרטיים בהגשת הצעות למכרזים מורכבים. לעורכת הדין ניידרמן ניסיון רב גם בדיני הספורט והיא מלווה גופי ספורט שונים.

הצטרפותן של עורכת הדין רונית ניידרמן, יחד עם עורכת הדין מעיין ברג, מהווה חלק מהעמקת הפעילות של שבלת, והמכלול המקיף של השירותים והפתרונות המשפטיים שהפירמה מציעה ללקוחותיה במגזר העסקי והציבורי, ובפרט בתחום המכרזים.

בחודש שעבר הודיעה שבלת על צירוף וקידום של 7 שותפות ושותפים חדשים לפירמה המביאים ערך מוסף משמעותי למחלקות ההייטק, המיסוי והליטיגציה. צירוף עורכת הדין ניידרמן כשותפה בשבלת מהווה חלק ממימוש אסטרטגיית הצמיחה של הפירמה שנועדה להעמיק ולהרחיב את פעילותה בזירות קיימות והוספת תחומי התמחות נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully