וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 30 שנה: עמרי פדן מוכר את מקדונלד'ס ישראל לחברה העולמית

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 15:23

יותר מ-30 שנה לאחר הקמת הסניף הראשון בקניון איילון, עמרי פדן מוכר את הרשת המונה 225 סניפים ומעסיקה כ-5,000 עובדים, לרשת מקדונלד'ס העולמית. תנאי העובדים יישמרו

פרסומת מ-1982 לנאגטס של מקדונלדס/יחצ

איש העסקים עמרי פדן מוכר את מסעדות מקדונלד'ס בישראל לחברה האם - מקדונלד'ס העולמית. פדן מחזיק ברשת באמצעות חברת אלוניאל, כאשר עם השלמת העסקה, מקדונלד'ס העולמית תהיה הבעלים של הרשת בישראל ותנאי העובדים יישמרו.

הרשת, שנחשבת לאחת המצליחות בארץ, מונה כיום 225 סניפים בפריסה ארצית ומעסיקה כ-5,000 עובדים. היא החלה את פעילותה לפני יותר מ-30 שנה, עם השקת הסניף הראשון בקניון איילון. ההסכם כפוף לתנאים מסוימים, שייסגרו בחודשים הקרובים.

החברה סירבה למסור את הסכום שבו נמכרה הרשת. גורמים המקורבים לעסקה העריכו כי מקדונלד'ס העולמית לא תתפעל את הרשת בפועל בטווח הארוך אלא תתקשר בהמשך בעסקת זכיינות חדשה כפי שהיא עושה ברוב המכריע הכולל כ-95% ממסעדות המותג בעולם.

עמרי פדן. Creative Commons
פדן. מודה מקרב לב/Creative Commons

פדן, המנכ"ל והבעלים של אלוניאל, אמר היום כי "במשך יותר מ-30 שנה, אלוניאל בע"מ גאה להפעיל את מקדונלד'ס בישראל ולשרת את מיליוני לקוחותיה. מקדונלד'ס ישראל הינה רשת המסעדות המובילה והמצליחה ביותר בישראל ועל כך אנו מודים מקרב לב להנהלה, לעובדים, לספקים וללקוחות שאיפשרו זאת. אנחנו בטוחים בהצלחת החברה בעתיד".

ג'ו סמפלס, נשיא פיתוח בינלאומי של זכייניות מקדונלד'ס, הוסיף כי "אנו מודים לאלוניאל בע"מ על בניית העסק והמותג של מקדונלד'ס בישראל במהלך 30 השנים האחרונות. מקדונלד'ס נשארת מחויבת לשוק הישראלי ולחוויה חיובית ללקוחות ולעובדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סניף מקדונלדס בקניותר. אסף לוי,
סניף מקדונלד'ס. אחד מ-225 ברחבי הארץ/אסף לוי

הרשת הודיעה בינואר האחרון כי תפתח השנה 13 סניפים חדשים.

חמישה סניפים ימוקמו במרכזי ביג שמתוכננים להיפתח בגלילות, אור עקיבא, גדרה, כרמי גת ובמגדל העמק וסניפים במתחמי SEVEN שיפתחו השנה ברהט ובתמרה

המסעדה הראשונה שתיפתח השנה תפעל כבר בחודש מרץ בשכונת הנשיא ברחובות. לקראת פסח תיפתח מסעדה בטופ דן תל אביב ובהמשך גם בנמל יפו המתחדש. סה"כ עד סוף השנה יפעלו בתל אביב 17 סניפים.

באשדוד ייפתחו שני סניפים נוספים שיפתחו במרינה המתחדשת וברובע ט"ז. בעיר מודיעין יפתח סניף שלישי בשכונת מורשת החדשה.

לצד הפתיחות, תשקיע הרשת גם בשיפוץ ושדרוג סניפים, ביניהם הסניף הוותיק בדיזנגוף סנטר, סניף הטיילת בתל אביב, בית הכרם בירושלים, צומת צמח וצומת ביל"ו.

רשת המסעדות המצליחה מציינת בימים אלה שלושים שנה מאז נפתח סניף הדגל הראשון שלה בקניון אילון ברמת גן, אשר שופץ וחודש לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully