וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שחטף נ"ט היום, מתגלה כי היישוב שלומי על סף קריסה: העובדים יקבלו רק חצי משכורת

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 16:01

בלעדי: היום ספג היישוב שלומי עוד נ"ט של חיזבאללה, כעת מסתבר כי המועצה על סף קריסה כלכלית ותשלם רק חצי ממשכורות העובדים: "שלומי רשות יציבה, ונקלעה למצב בגלל שהמדינה לא מעבירה את הכספים שהתחייבה להם. אני מתייסר לבשר לעובדים שלא יקבלו את מלוא השכר לפסח"

רקטות נופלות בשלומי, 23 בדצמבר 2023/תיעוד לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

היום בצהריים ספג היישוב שלומי פגיעת נ"ט ישירה בבית, במקום נזקים וכן ככל הנראה אשה שנפגעה מחרדה. לצד הנזקים ההולכים וגדלים, מצבן של הרשויות בצפון הולך ומידרדר עם התארכות המלחמה.

לוואלה! נודע כי שלומי נקלעה לבעיה קשה של תזרים מזומנים, שמאיימת על יציבותה.

בעקבות הלחימה בצפון ירדו הכנסות המועצה ב-80%, בגלל הנחיית המדינה לפטור את התושבים שפונו מבתיהם מארנונה, מה שהביא לירידה של 4.5 מיליון שקלים בהכנסות. לצד זה, גביית הארנונה לתעשייה ומסחר, שגבוהה פי שניים מזו של הארנונה לתושב, צנחה בחדות מ-96% גביה לכ-50%, מה שמסב נזק של עוד 5.5 מיליון שקלים.

ראש מועצת שלומי גבי נעמן. עלול לאבד את תפקידו ולא לרוץ בבחירות בגלל טעות טכנית. יואב איתיאל
נעמן. "נאלץ ללוות כסף כדי להמשיך ולעמוד על הרגליים"/יואב איתיאל

‏מדינת ישראל כבר פיצתה את הרשויות המקומיות על הפטור שהעניקו בארנונה, לחודשים אוקטובר עד עד דצמבר. אבל על ינואר - אפריל, עדיין לא קיבלו שיפוי ומכאן הבור הולך ומעמיק.

"עם אפס הכנסות, הוצאות קבועות והוצאות גדולות על טיפול במפונים שלי שפזורים ברחבי הארץ", אומר גבי נעמן, ראש מועצת שלומי, "הביאו אותנו למצב שאין לי כסף לשלם את מלוא המשכורות החודש ונאלץ לשלם רק את מחצית השכר ל-180 עובדים".

"גם המתנ"ס שלנו, שאמור לקבל שיפוי מהמדינה, עדיין לא קיבל את הכסף, ונאלצתי להזרים 1.4 מיליון כדי לשלם להם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נזק שנגרם כתוצאה מנפילת רקטות, שלומי, 28 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נזק שנגרם בשלומי בעקבות נפילת נ"ט בחודש שעבר. "נמצאים בגירעון של 12 מיליון שקלים"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

נעמן מספר שנאלץ ללוות כסף על מנת להמשיך לשרוד: "כרגע אנחנו נמצאים בגירעון של 12 מיליון שקלים סך הכול. מכיוון שצפיתי את הבעיה, כבר בחודש שעבר ביקשתי אישור לקחת הלוואה של 2.5 מיליון שקל. הגעתי למצב שאני נאלץ ללוות כסף כדי להמשיך ולעמוד על הרגליים. כואב לי ששלומי שהיא רשות יציבה, נקלעה למצב כזה, בגלל שהמדינה לא מעבירה לה את הכספים שהתחייבה להם. אני מתייסר לבשר לעובדים שלא יקבלו את מלוא המשכורת לפני הפסח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully