וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל טופח מונה לראש תחום האנרגיה בקיסטון

7.4.2024 / 12:25

במסגרת תפקידו בקיסטון ירכז טופח את העבודה עם שלושת האחזקות של קיסטון בתחום האנרגיה הקונבנציונאלית - תחנות הכח IPM, רמת חובב וחגית. במקביל, יהיה אחראי טופח לבחינה של השקעות נוספות בתחום

גל טופח. יחצ,
גל טופח/יחצ

גל טופח (45), מונה לראש תחום האנרגיה בקיסטון, המשקיעה בנכסים בעולם התשתיות. טופח, סיים לאחרונה את תפקידו כסמנכ"ל פיתוח עסקי ביצרנית החשמל הפרטית OPC. טופח כיהן בתפקידי פיתוח עסקי ב-OPC מאז 2017 ובמרוצת השנים היה מעורב בפיתוח פרויקטים שהפכו את החברה לאחת מהמובילות בתחום.

במסגרת תפקידו בקיסטון ירכז טופח את העבודה עם שלושת האחזקות של קיסטון בתחום האנרגיה הקונבנציונאלית - תחנות הכח IPM, רמת חובב וחגית. במקביל, יהיה אחראי טופח לבחינה של השקעות נוספות בתחום.

טרם תפקידו ב-OPC, טופח שימש כמנהל מסחרי באלון אנרגיה ולפני כן כראש תחום הרגולציה והציות בדור אלון גז. לטופח תואר שני במנהל עסקים ויזמות מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון במשפטים ובהיסטוריה מהאוניברסיטה העברית.

קיסטון הוקמה ב- 2019 ע"י היזמים רוני בירם (המכהן כיו"ר הדירקטוריון), ד"ר נבות בר (המכהן כמנכ"ל ודירקטור) וד"ר גיל דויטש. תחומי ההשקעה של קיסטון כוללים עד כה תחבורה ציבורית באוטובוסים ותפעול רכבות קלות, תחנות כוח קונבנציונליות, מתקנים לייצור חשמל מבוססי רוח ושמש, מתקן התפלת מים, תפעול ותחזוקת כבישים, מכירת חשמל באמצעות עמדות טעינה לרכבים חשמליים בספרד ומיזם להקמת מערכת סיבים אופטיים.

נבות בר, מנכ"ל קיסטון, מסר: "אנו שמחים על הצטרפותו של גל לשורות קיסטון. קיסטון מבצעת השקעות תוך אסטרטגיה של יצירת אחזקה משמעותית או שליטה בנכסים. לאור זאת, אנו מעורבים בעבודה מול הנהלות חברות הפורטפוליו ותומכים בהן ככל האפשר. מנהל עתיר ניסיון כמו גל יוכל לתרום רבות לקיסטון ופורטפוליו האנרגיה שלה, כמו גם לבחון הזדמנויות השקעה חדשות בתחום".
גל טופח, ראש תחום האנרגיה בקיסטון, מסר: "אני שמח להצטרף לקיסטון שמובילה את תחום ההשקעות בתשתיות בישראל. פורטפוליו האנרגיה של קיסטון כולל נכסים איכותיים המנוהלים ע"י הנהלות חזקות שאני מצפה לעבוד לצידן ולסייע להן".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully