וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט-אפ Faye מתרחב ופותח עוד משרות לג'וניורים

7.4.2024 / 12:40

גם בתקופה כזו, Faye, חברת האינשורטק שמגדירה מחדש את שוק ביטוח נסיעות בשוק האמריקאי, ממשיכה להתרחב ופותחת משרות ג'וניור למועמדים ומועמדות המעוניינים להיכנס לעולם הטק

הסטארטאפ פיי. אורן חכמון,
הסטארטאפ פיי/אורן חכמון

Faye, חברת הסטארט-אפ הישראלית שהוגדרה לאחרונה על ידי מגזין Business Insider בתור "סטארט-טפ הפינטק הראשון שמציע גישה חדשנית לתחום ביטוח הנסיעות", ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחומי האינשורטק והפינטק גם השנה. החברה פונה ללקוחות אמריקאים, והצליחה תוך זמן קצר לחנך את השוק האמריקאי ולהפוך ביטוח נסיעות לדבר שבשגרה, ואף לאחרונה הכריזה על מגוון יכולות חדשות למוצר הדגל שלה ביחד עם מראה חדש

בחודשים האחרונים החברה פתחה כמה משרות חדשות בארץ כמו Customer Experience Specialist ו- Frontend Developer. חלק מהמשרות מתאימות לכאלה המגיעים ללא ניסיון בעולם הטק, אך עם אמביציה ורצון להיות חלק מסטארטאפ צומח. לצד זה, החברה פתחה עוד משרות במשרדיה בארה"ב, כמו Business Development Manager ו-Head of Business Development.

מאז השקתה ב-2022, Faye זכתה לתשומת לב רבה, וכבר בשנת השקתה נבחרה לאחת מ-5 חברות הפינטק המבטיחות בישראל במדד כלכליסט. בשנה האחרונה, Faye השלימה גיוס של $10 מיליון (בסך הכל גייסה עד כה $18 מיליון), נרשמה כאחת מספקי ביטוח הנסיעות המובילים על פי The Wall Street Journal, וזכתה במעמד של אחת מעשר החברות העולות בישראל לפי LinkedIn.

אלעד שפר, מייסד-שתוף ומנכ"ל Faye: "אנחנו הולכים וגדלים, חושבים על שדרוגים חדשים כל יום ומרחיבים את המוצר שלנו בהתאם לשוק האמריקאי. בקרוב אף נעבור משרדים עקב גדילת החברה וצמיחתה. בתקופה האחרונה פתחנו מספר משרות גם למועמדים ללא ניסיון קודם בהיי-טק. אנחנו מאמינים בגיוס עובדים על פי כישורים ולא רק על פי נסיון, ולכן חשוב לנו לייצר גם הזדמנויות כאלו אצלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully