וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילחץ את היד לקיש? זאת התשובה של איל וולדמן

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 15:50

וולדמן, מייסד מלאנוקס שאיבד את בתו ובן זוגה ב-7/10, אמר כי "צריך להתחיל לבנות את עזה מחדש, לדעתי צה"ל ייצא מעזה בתכנית של קבלת החטופים וכל הגופות תוך 3 חודשים כאשר כל מי שמתקרב לגדר נורה ללא הכלות"

איל וולדמן בוועדת הכנסת/מעריב

"פרס ישראל הוא טקס מכובד, פרס שאני מאוד גאה לקבל אותו. אלחץ את היד לכל מי שיפנה אלי", כך אמר היום היזם איל ולדמן, מייסד מלאנוקס וזוכה פרס ישראל שאיבד את בתו ובן זוגה ב-7/10. הוא הוסיף כי "צריך לכבד את יום העצמאות השנה, אנחנו צריכים יותר מתמיד את יום העצמאות הזה".

וולדמן עלה לכותרות לאחר ששר החינוך יואב קיש פעל לביטול פרס ישראל השנה בשל העובדה כי וולדמן, מהקולות הבולטים נגד המהפכה המשפטית, שמחה נגדה בפומבי, היה ממקבלי הפרס. לאחר שהיועמ"שית החליטה שלא להגן על עמדתו של קיש בבג"ץ, הוא נסוג ממנה.

איל וולדמן מייסד מלאנוקס, ועידת ישראל לטכנולוגיית מידע. ניב קנטור,
וולדמן. "צריך לכבד את יום העצמאות השנה, אנחנו צריכים יותר מתמיד את יום העצמאות הזה"/ניב קנטור

וולדמן, שדיבר היום בוועידת ישראל לטכנולוגיות המידע, אמר עוד כי "סדר העדיפות הראשון שלנו הוא להחזיר את החטופים וצריך לעשות הכל כדי להחזיר את החטופים לארץ. לעבוד ולא לצאת לפגרה 24/7 עד שיחזרו.

"החמאס מציב תנאים לא הגיוניים אך צריך לפעול ללא הפסקה להחזיר אותם הביתה. צריך להשמיד את החמאס".

על המצב העתידי הרצוי אמר כי "צריך לחשוב כבר על היום שאחרי ולהביא קואליציה שתכלול את מצרים, סעודיה, אמירויות, קאטר וירדן שישלטו על הביטחון והחינוך ברצועת עזה. לאט לאט צריך להתחיל לבנות את עזה מחדש, לדעתי צה"ל יחזור לצאת מעזה בתכנית של קבלת החטופים וכל הגופות תוך 3 חודשים כאשר כל מי שמתקרב לגדר נורה ללא הכלות".

עוד בוואלה!

מייסד מלאנוקס איתר את בתו באמצעות המיקום בשעון: "ראיתי כיצד היא נרצחה"

לכתבה המלאה
דניאל וולדמן ונעם שי, תמונה מתוך ראיון איל וולדמן CNN. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דניאל וולדמן ובן זוגה נעם שי שנרצחו במכוניתם בעת שנמלטו מפסטיבל הנובה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

וולדמן התייחס לתחומי החינוך וההייטק ואמר כי "הממשלה צריכה לקבוע שהתוכנית הלימודית תהיה זהה בין הממלכתי והממלכתי דתי וחרדי. אני מעודד את כולם ללכת ללמוד איך להצעיד את הכלכלה קדימה. אנחנו חייבים להשתמש בכל הכוח אדם שיש לנו בכל המגזרים. כדי שילמדו ויוכלו לקחת חלק בהייטק הישראלי . לימודי ליבה בתוך המוסדות החרדיים, חייבים לנתב את האנשים נכון. ההייטק הישראלי מוביל היום 40% מהייצור בארץ וזה יכול להמשיך לגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully