וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה?!? הסכום הפסיכי שגרף הלילה הזוכה בלוטו האמריקני

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 13:58

אחרי 41 הגרלות ללא זכייה, הזוכה בהגרלת ה"פאוורבול" גרף הלילה את הפרס הרביעי בגודלו בהגרלה - 1.33 מיליארד דולר; הוא יוכל לבחור אם לקבל את הסכום המלא בתשלומים שנתיים או סכום חד פעמי של כ-609 מיליון דולר

כתבת זוכה בלוטו ומתפטרת בשידור חי/TVE

זוכה יחיד בהגרלת הלוטו האמריקאית "פאוורלבול" גרף הלילה פרס של 1.3 מיליארד דולר. זוהי הקופה הרביעית בגודלה בתולדות הגרלות הפאוורבול במדינה והשמיני מכלל הגרלות הלוטו בארה"ב. הפרס צמח למימדים אלה לאחר 41 הגרלות שבהן לא זכה אף אדם בפרס הגדול.

בהתאם לכללים בארה"ב, הזוכה בר המזל יוכל לבחור אם לקבל את הסכום המלא בתשלומים שנתיים ארוכי טווח או לקחת הביתה סכום חד פעמי של כ-609 מיליון דולר.

טופס הגרלת הפאוורבול בארה"ב. ShutterStock
בשעה טובה. טופס הגרלת פאוורבול/ShutterStock

הפרס הגדול ביותר שאי פעם חולק עמד על 2.04 מיליארד דולר, וזכה בו בנובמבר 2022 טופס שנקנה בקליפורניה, בחנות משקאות אלכוהוליים.

ב-11 באוקטובר האחרון, זכה כרטיס שנקנה בקליפורניה בסכום המדהים של 1.765 מיליארד דולר. פרס זה התקבל לאחר 36 הגרלות ללא זוכה, והיה השני בגובהו בארה"ב ובעולם בכל הזמנים /במקום השלישי אי פעם עומדת זכייה של 1.586 מיליארד דולר ב-2016.

ככל שהפרסים בהגרלה גדלים, היא מושכת יותר קונים והסיכוי לזכות מצטמצם. כך למשל הסיכוי לזכות בהגרלה האחרונה עמד על 1 ל-292.2 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully