וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטל פרץ מונתה למנהלת מכירות ERP ישראל בחברת Priority

7.4.2024 / 16:22

במסגרת המינוי החדש, פרץ תהיה אחראית על צוות מכירות ישראל וזאת בנוסף על הקשר ההדוק והרציף עם לקוחות, יועצים ואנשי מקצוע, שמלווים ארגונים בבחירת מערכות מידע ומסייעים להם להטמיע את מערכות החברה אצלם בארגון

מיטל פרץ. איה ואבי צלמים,
מיטל פרץ/איה ואבי צלמים

חברת הטכנולוגיה Priority, מודיעה היום על מינויה של מיטל פרץ (44), למנהלת מכירות ERP ישראל, זאת לאחר שב-7 השנים האחרונות, כיהנה כמנהלת המכירות של מוצרי ופתרונות Priority לחברות בינוניות וגדולות.

במסגרת המינוי החדש, פרץ תהיה אחראית על צוות מכירות ישראל וזאת בנוסף על הקשר ההדוק והרציף עם לקוחות, יועצים ואנשי מקצוע, שמלווים ארגונים בבחירת מערכות מידע ומסייעים להם להטמיע את מערכות החברה אצלם בארגון.

"מיטל מביאה לתפקיד ניסיון, ידע מקצועי ויחסי אנוש ברמה גבוהה מאוד. ניסיון שיסייע לנו לספק שירות טוב יותר לארגונים רבים בישראל" מסר זיו בן צבי CRO Priority. "המטרה שלנו היא שכמה שיותר ארגונים וחברות ישראליות יפיקו את המיטב מפלטפורמת ה- ERPהחכמה והחדשנית שפיתחנו, וזאת כחלק מפעילותם בארץ ובחו"ל. המינוי של מיטל יאפשר לנו להמשיך להצעיד את הפעילות להישגים ושיאים חדשים תוך חיזוק השותפות העמוקה שלנו עם הארגונים המובילים בישראל".

לפרץ תואר שני במנהל עסקים וייעוץ אסטרטגי עסקי, ותואר ראשון במדעי החברה מאוניברסיטת חיפה, והיא בעלת הכשרה כדירקטורית ובעלת הסמכה בינלאומית לאסטרטגיית מכירות בשווקים גלובליים.

עם כניסתה לתפקיד אמרה מיטל פרץ: "כמישהי שצמחה יחד עם Priority ב- 14 השנים האחרונות הייתי עדה להתקדמות הארגון ולהגעה להישגים יוצאי הדופן. כיום, ניתן למצוא את המוצרים שלנו בכל עסק בישראל כמו גם בעסקים רבים בעשרות מדינות בחו"ל. אני נרגשת על המינוי החדש ובטוחני כי יחד עם הצוות נדהר קדימה.

Priority מפתחת פלטפורמות חכמות לניהול ארגוני מערכתי. פתרונות החברה מאופיינים בגמישות ובפתיחות המאפשרות התאמה מקסימלית לצרכים משתנים של חברות בכל הגדלים והתעשיות: מתאגידים בינלאומיים הזקוקים למערכת רב חברתית עשירה ועד חברות קטנות בתהליכי צמיחה. לחברה יש כיום משרדים בארה"ב, ישראל, בלגיה ובריטניה, ורשת גלובלית של שותפים עסקיים. Priority, שנמצאת בבעלות משותפת של קרן פורטיסימו הישראלית והקרן הבינלאומית TA Associates, משרתת כיום כ-75,000 לקוחות ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully