וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפמן מתרחבת בטורקיה: זכתה במכרז של בנק ISBANK בהיקף 7 מיליון שקל

גולן פרידנפלד

23.3.2003 / 9:43

ליפמן זכתה בשלב הראשון של המכרז, והגדילה סיכוייה לזכות גם בשלביו הבאים; מדובר בבנק הציבורי הגדול ביותר בטורקיה

חברת ליפמן עושה צעד התרחבות נוסף בשוק הטורקי. היום הודיעה החברה כי זכתה בחלקו הראשון של מכרז לאספקת מערכות סליקה ל-ISBANK, שהוא הבנק הציבורי הגדול בטורקיה. חלקו הראשון של המכרז מסתכם ב-7 מיליון שקל, והוא כולל אספקת מסופים מסוג נורית 3020 ונורית 8000.

בליפמן ציינו כי הזכייה בחלק הראשון של המכרז מגדילה את סיכויי החברה לזכות גם בשלביו הבאים, הכוללים מכירות בהיקף של עשרות אלפי מסופים נוספים. IsBank מצטרף לשני לקוחותיה הגדולים של ליפמן בטורקיה, AK Bank ו-YKB, כך שבסופו של דבר מעריכים בליפמן כי החברה חולשת על 90% משוק מסופי האשראי הסלולריים בתורכיה.

יצחק אנג'ל, מנכ"ל ליפמן, מסר כי "הזכייה במכרז זה מגדילה את בסיס לקוחותינו ומאפשרת לנו לצרף את הבנק הציבורי הגדול ביותר בטורקיה. למעשה, זהו הישג כפול עבור ליפמן: בנוסף לזכייה במכרז בעל פוטנציאל המשך, הצלחנו בהחדרת הפתרון הטכנולוגי של ליפמן - נורית 8000. בכוונתנו להמשיך ולהשקיע מאמצים בהרחבת היקף המכירות של מוצר זה, אשר יתרום לשולי הרווחיות הגולמית של החברה".

אנג'ל הוסיף כי זוהי העסקה השנייה של ליפמן עם IsBank, אשר למעשה, משלשת את כמות מסופי ליפמן שברשות הבנק. ISBANK הינו הבנק הציבורי הגדול ביותר בתורכיה ומעסיק כ-16 אלף עובדים הפרושים על פני כ-840 סניפים. הבנק נמנה על אחד מ-3 הבנקים הגדולים בתורכיה וסף נכסיו מסתכמים בכ-12 מיליון דולר.

החברה, העוסקת בפיתוח וייצור של מערכות סליקה ומוצרי קצה לקריאת כרטיסי אשראי וכרטיסים חכמים, דיווחה על מחזור מכירות של כ-409.9 מיליון שקל בשנת 2002 - גידול של 44.8% לעומת ההכנסות שרשמה בשנת 2001. הרווח הנקי של החברה גדל לרמה של 109.9 מיליון שקל, והוא משקף צמיחה של 104% לעומת הרווח שרשמה החברה בשנת 2001. ברבעון הרביעי של השנה צמחו ההכנסות בכ-33% והסתכמו בכ-118 מיליון שקל, ואילו הרווח הנקי הסתכם בכ-28 מיליון שקל - גידול של 21% לעומת הרבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully