וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ההשקעות אם אס רוק מינה את נועם בלזברג לסמנכ"ל ניהול סיכונים וציות

8.4.2024 / 12:07

בלזברג בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחומי אשראי, רגולציה וניהול סיכונים בארגונים פיננסיים בישראל ובעולם

נועם בלזברג. רמי זרנגר,
נועם בלזברג/רמי זרנגר

בית ההשקעות אם אס רוק, המומחה בעולם ניירות ערך שאינם סחירים, מודיע היום על מינוי נועם בלזברג כסמנכ"ל ניהול סיכונים וציות. בלזברג בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחומי אשראי, רגולציה וניהול סיכונים בארגונים פיננסיים בישראל ובעולם. את דרכו המקצועית החל בבנק דיסקונט באגף נדל"ן ותשתיות. משם עבר לחטיבה העסקית בבבנק לאומי, לאחר מכן שימש כמנהל סיכונים ראשי בבנק דקסיה וקצין אשראי ראשי בשלוחה הישראלית של בנק HSBC. לאחר שסיים את עבודתו ב-HSBC, שימש כדירקטור בבנק דקסיה עד למיזוגו עם קבוצת דיסקונט ב-2019, לאחר מכן, ריכז את פרויקט יישום התקן החשבונאי CECL במרכנתיל דיסקונט. במהלך השנים הוא העניק ייעוץ בתחומי האשראי, ניהול סיכונים, פיתוח ותיקוף מודלים למוסדות פיננסיים רבים ומשמש כיום כמרצה במוסדות אקדמיים וכמנהל מקצועי בתוכנית ההסמכה למנהלי סיכונים, המכינה לבחינות ה-FRM הבינלאומיות בשיתוף עם אוניברסיטת אריאל.

בלזברג ייקח חלק בהובלת תחום ניהול הסיכונים בבית ההשקעות, ויהיה אחראי על בניית מודל ניהול סיכוני ההשקעות וסיכוני האחריות התאגידית ובקרה על הביצוע.

בית ההשקעות אם אס רוק, הוקם על ידי יובל אייזנברג, מומחה בבנקאות השקעות ואסטרטגיה פיננסית, אשר כיהן בעברו בתפקידים בכירים בבתי השקעות וגופים בנקאיים מובילים, ואייל רחוביצקי, מומחה לתחום התכנון הפנסיוני הפרישה, שכיהן אף הוא בשורה של תפקידים בכירים בענף הבנקאות הפרטית ושוק ההון. החברה מספקת היום שירותי ניהול תיקים וניהול קרנות השקעה ייחודיות בארץ ובחו"ל, ומציעה פתרונות השקעה המשלבים חדשנות פיננסית בסטנדרטים בינלאומיים, יחד עם ניהול נכסים מסורתי כמו שילוב עם מוצרים מחקי מדדים. בנוסף, לניהול אסטרטגיה פיננסית כוללת בשילוב פתרונות מיסוי ישראלי פנסיוני ובינלאומי, פתרונות השקעה סחירים ולא סחירים וגישה למוצרי השקעה יציבים ומגוונים.

נועם בלזברג, סמנכ"ל ניהול סיכונים וציות בבית ההשקעות אם אס רוק: "אני רוצה להודות ליובל אייזנברג ואייל רחוביצקי על האמון בי. אנחנו ממשיכים להצמיח את היקף גיוסי הכספים של בית ההשקעות, יחד עם מנגנוני ניהול סיכונים מהמחמירים שיש בענף".

יובל אייזנברג ואייל רחוביצקי, מייסדי בית ההשקעות אם אס רוק: "נועם הוא תוספת כוח משמעותית עבורנו, שתאפשר להעריך ולצמצם סיכונים בצורה טובה יותר ולהתאים את הפתרונות והמוצרים הטובים ביותר ללקוחות, בהתאם לרגולציה המשתנה, בזכות ידע נרחב, תקשורת מצוינת והיכרות מעמיקה עם גורמים רבים בענף שוק ההון והביטוח".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully