וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבשרת נבו מונתה ליו"ר עמותת אלומה

8.4.2024 / 12:23

נבו היא כיום בעלים (משותף) של חברת ריפבליק יועצים, חברה לייעוץ אסטרטגי בתחום קשרי הממשל. היא בעלת ניסיון רב בעבודה במגזר הציבורי, הפרטי והחברתי, ומתמחה בתחומי חקלאות, התיישבות, מוניציפלי, רווחה ובריאות

מבשרת נבו. ענבל מרמרי,
מבשרת נבו/ענבל מרמרי

עמותת אלומה, הפועלת להרחבת המובילות בקרב צעירים, מודיעה על מינויה של מבשרת נבו לתפקיד יו"ר העמותה. נבו מחליפה בתפקיד את אמיתי פורת שכיהן בו בשנים האחרונות.

נבו (44), נשואה ואם לארבעה, ובעלת תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני במדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית. היא כיום בעלים (משותף) של חברת ריפבליק יועצים, חברה לייעוץ אסטרטגי בתחום קשרי הממשל. היא בעלת ניסיון רב בעבודה במגזר הציבורי, הפרטי והחברתי, ומתמחה בתחומי חקלאות, התיישבות, מוניציפלי, רווחה ובריאות.

מבשרת נולדה וגדלה בירושלים והיום היא חברת הקיבוץ הדתי עין צורים. את השירות הצבאי סיימה כמפקדת פלוגה של חיילי מקא"מ בחוות השומר והיא פעילה בעולמות התוכן של אלומה- שירות, השכלה ותעסוקה. בתפקידה החדש, מבשרת תתמקד בחיזוק קשריה של אלומה עם עבודת הממשלה, ביצירת שותפויות עם ארגונים נוספים, ובהרחבת פעילותה של עמותת אלומה. בין תפקידיה הקודמים שימשה כיועצת לוועדה למינוי שופטים ודיינים לשר המשפטים דאז פרופ' יעקב נאמן ז"ל, וכן יועצת פרלמנטרית לחברי כנסת בכירים, בהם: ח"כ זבולון אורלב, ח"כ מנחם בן ששון וח"כ זאב ביילסקי.

מבשרת נבו: "בימים אלה, בה החברה הישראלית מתמודדת עם אתגרים משמעותיים ומורכבים, צעירים וצעירות בישראל מוצאים את עצמם בצמתי החלטה לקראת שירות משמעותי, מסלולי השכלה והשתלבות בעולם התעסוקה. הרצון והשאיפה למיצוי גדול מאי פעם והשאלות שהם שואלים את עצמם בימים אלו נוגעות לא רק לעצמם כאינדיבידואלים, אלא גם לתפקידם וחלקם במרקם החברתי הישראלי. זוהי זכות גדולה ושליחות להוביל את אלומה ולאפשר לעוד ועוד צעירים מכלל החברה הישראלית להצטרף למעגלי העשייה ולמוקדי ההשפעה, למצות את פוטנציאל ולהגביר את תחושת השייכות שלהם לחברה הישראלית".

ד"ר תמי חלמיש אייזנמן מנכ"לית אלומה: "אנו שמחים לקבל את מבשרת נבו לתפקיד יו"ר עמותת אלומה. מבשרת מביאה עימה ניסיון ומומחיות רבים שיהיו בעלי ערך רב בהרחבת מאמצינו לטפח מנהיגות עתידית, שביחד עם מחויבותה העמוקה לקידום שוויון הזדמנויות בחברה הישראלית, הופכים אותה לאדם המתאים ביותר להוביל את העמותה בשנים הקרובות. אני מאמינה שביחד עם נבו, צוות אלומה והשותפים הרבים שלנו, נוכל להמשיך ולפתח את פעילות העמותה לקידום מוביליות ושייכות בקרב צעירות וצעירים שזקוקים לתמיכה וליווי בדרכם להצלחה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully