וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים במבנה הניהולי של תדיראן

8.4.2024 / 15:16

שניר שרון מונה למשנה למנכ"ל ומנהל עסקים ראשי של תדיראן גרופ, רן סבן מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים של תדיראן גרופ ודני וקנין מונה למנכ"ל חברת הבת תדיראן מוצרי צריכה וטכנולוגיה

שניר שרון. איה אפרים,
שניר שרון/איה אפרים

קבוצת תדיראן מדווחת היום כי בהמשך ליישום התוכנית האסטרטגית לשנים 2023-2026 אשר אושרה ע"י דירקטוריון החברה ב-14 במארס 2023 יבוצעו התאמות במבנה הניהולי של הקבוצה באופן אשר ייתמוך בהתפתחויות עסקי הקבוצה וכן בתוכנית האסטרטגית של הקבוצה והשגת יעדיה, בהובלת בעל השליטה והמנכ"ל משה ממרוד.

להלן עיקרי השינויים במבנה הניהולי של הקבוצה:

  • ייחוד ומיקוד תפקידו של שניר שרון (49) המכהן כיום כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"ל כספים של החברה, לתפקיד משנה למנכ"ל החברה ומנהל עסקים ראשי של הקבוצה. במסגרת תפקידו, שרון ינהל ויוביל את פעילות הפיתוח העסקי של הקבוצה לצורך מימוש התוכנית האסטרטגית. בנוסף, שרון ינהל ויהא אחראי לממשקי העבודה מול המנכ"לים בחברות הבנות של הקבוצה תוך ראייה כלל קבוצתית ואסטרטגית ולמיקסום היתרונות הסינרגטיים הטמונים בפעילויות העסקיות השונות של הקבוצה. לשרון ניסיון עשיר בתפקידי סמנכ"ל כספים ופיתוח עסקי בקבוצת תדיראן ובעבר בתדיראן סוללות ובקבוצת הנדל"ן א. דורי.
  • בהמשך לסיום תפקידו של שניר שרון כסמנכ"ל הכספים, החברה מודיעה כי רן סבן (49) ימונה לסמנכ"ל הכספים של החברה החל מיום 1 במאי, 2024. לסבן ניסיון רב שנים בתפקידי סמנכ"ל כספים, בין היתר, בקבוצת אלקו ובטיב טעם וכן בתפקידים בכירים נוספים בתחום הכספים בחברות מתחומים עסקיים מגוונים.
  • כמו כן, תדיראן מודיעה על מינויו של דני וקנין (58) למנכ"ל חברת הבת תדיראן מוצרי צריכה וטכנולוגיה (תמ"צ). וקנין, אשר החל את דרכו בקבוצת תדיראן לפני כ-28 שנים, כיהן בשורה ארוכה של תפקידים בתמ"צ, החל ממנהל קו ייצור, מנהל מח' ייצור, אספקה ורכש. בשנת 2005 מונה לתפקיד סמנכ"ל תפעול בתמ"צ ומשנת 2010 מכהן כמשנה למנכ"ל תמ"צ, חברה פרטית בבעלות מלאה של החברה המרכזת, בין היתר, את פעילות הקבוצה בתחום ייצור, ייבוא, שיווק, הפצה ומכירה של מזגני אוויר ומערכות מיזוג אוויר וטיפול באוויר לשוק הביתי, המסחרי והתעשייתי וכן שירות לאחר מכירה של מוצרים אלה.
רן סבן. יחצ,
רן סבן/יחצ
דני וקנין. יחצ,
דני וקנין/יחצ

בעל השליטה ומנכ"ל קבוצת תדיראן, משה ממרוד: "אנו ממשיכים לפעול למימוש התוכנית האסטרטגית ובמסגרת זו הוחלט, בין היתר, לבצע התאמות במבנה הניהולי של הקבוצה באופן שיתמוך בתוכנית האסטרטגית ויאפשר להנהלת הקבוצה להתמקד בהשגת היעדים שהצבנו לעצמנו וזאת לצד ניהול עסקי הקבוצה באופן שוטף. אני מאחל הצלחה רבה לרן סבן שמצטרף אלינו עם ניסיון רב שנים בתפקיד סמנכ"ל כספים כולל בחברות ציבוריות. מברך את דני וקנין, שגדל בחברה במשך שנים רבות ומילא תפקידים רבים לאורך השדרה הניהולית וכן מאחל לשניר שרון הצלחה בתפקידו אשר יאפשר לו להתמקד בפיתוח העסקי של הקבוצה לצורך מימוש התוכנית האסטרטגית. אני רואה בשינויים אלה צעד נוסף אשר יאפשר לחברה לפעול באופן מיטבי למימוש יעדיה."

  • עוד באותו נושא:
  • תדיראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully