וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתעשיית השבבים הגלובאלית לרימון: שי גולן מונה לתפקיד סמנכ"ל תפעול בכיר בקבוצת רימון

9.4.2024 / 11:50

לגולן (44) ניסיון של יותר מ- 18 שנים בעולם ההנדסה, התפעול והמגה פרויקטים בתפקידי ניהול בארץ ובעולם. לפני הצטרפותו לקבוצת רימון עבד גולן באינטל ישראל ובאינטל העולמית

שי גולן. יחצ,
שי גולן/יחצ

קבוצת רימון, המובילה בתחום התשתיות אנרגיה ומים, הודיעה על מינויו של שי גולן לתפקיד סמנכ"ל תפעול בכיר בקבוצת רימון. במסגרת תפקידו יוביל גולן את חטיבות האנרגיה המים ואת התעשיות המתקדמות (סמיקונדקטור, בטריות, חוות שרתים ועוד) בהיבטים של יזמות, תכנון, ביצוע ותפעול.

לגולן (44) ניסיון של יותר מ- 18 שנים בעולם ההנדסה, התפעול והמגה פרויקטים בתפקידי ניהול בארץ ובעולם. לפני הצטרפותו לקבוצת רימון עבד גולן באינטל ישראל ובאינטל העולמית. לאינטל הצטרף בשנת 2007, שם עבד בתפקידי הנדסה ותפעול שונים בעולם התשתיות. בשנת 2011 עבר לעולם הפרויקטים בארה"ב, שם הוביל תחילה את ארגון ההנדסה ובהמשך את ארגוני הבינוי באריזונה לתמיכה במגה פרוייקטים בתעשית הסמיקונדקטור.

שי גולן הוביל 2 פרויקטי ענק בישראל וכן את הפיתוח והביצוע של מפעלי הדור הבא של אינטל העולמית. הפרויקט האחרון שהוביל היה פרויקט הדגל של אינטל ישראל, שנבנה בימים אלה בקרית גת. תפקידו האחרון היה דירקטור בכיר בעולם הבינוי של אינטל העולמית, שבמסגרתו היה אחראי על הובלה והנעה של בניית המפעלים החדשים של אינטל ברחבי העולם.

גולן, בעל תואר ראשון בהנדסה מאוניברסיטת בן גוריון, מביא עימו יכולות ניהול והנדסה גלובליות ענפות בתחומי התשתיות והמגה פרוייקטים בישראל ובעולם, שיסייעו לצמיחה ולהתרחבות של קבוצת רימון.

"יכולות יוצאות דופן בניהול"

מנכ"ל רימון, יוסי אלמלם: "אני שמח ונרגש להודיע על הצטרפותו של שי גולן לקבוצת רימון. שי מביא עימו יכולות יוצאות דופן וניסיון רב בניהול מערכות ענק. ניסיונו בזירה הבינלאומית יהווה ערך מוסף משמעותי לקבוצת רימון ויעצים את צמיחתה של הקבוצה".

שי גולן: "אני נרגש מהמינוי ומהצטרפותי לקבוצת רימון, שבה אני רואה קבוצה חדשנית, ערכית ומובילה. אני מבקש להודות למנכ"ל החברה, יוסי אלמלם, ולדירקטוריון החברה על האמון בי. אין לי ספק כי ביחד נביא את הקבוצה לשיאים חדשים בארץ ובעולם ונחזק אותה כחברה המובילה והחדשנית בתחומה".

קבוצת רימון דיווחה באחרונה על תוצאות חזקות ב-2023 עם צמיחה בכל מגזרי הפעילות ושיא בהכנסות וברווחים. ההכנסות לשנת 2023 זינקו בכ-62.5% לכ-748.9 מיליון שקל. הרווח הנקי ב-2023 צמח בכ-28.2% לכ-65 מיליון שקל; ה-EBITDA בשנת 2023 צמח בכ-30.5% לכ-117 מיליון שקל. ברבעון הרביעי של 2023 ההכנסות של הקבוצה גדלו בכ-23.2% לכ-169.5 מיליון שקל והרווח הנקי ברבעון עלה לכ-11.3 מיליון שקל.

צבר עבודות החברה סמוך למועד פרסום הדוח ב-24.3.24 עלה לכ-2.09 מיליארד שקל. לאחרונה עדכנה החברה על הסכם במסגרתו תשמש חברת הבת יורוהינקה קבלן ביצוע בפרויקט להקמת מתקן התפלה במערב אפריקה בהיקף תמורה של כ-31 מיליון אירו.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully