וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הנעליים שתנעלו והניחוחות שתריחו באביב-קיץ 2024

רונית מטיאס

10.4.2024 / 10:07

המותג שמלביש את הבית, אווררו את הרגליים והציצו ללהיטי אביב-קיץ 2024, המותג שיפיח חיים בעור והסרום שימריץ את העור, הניחוחות שיעשו לכם את האביב, גרביים עם אחריות לכל החיים, מה עושים כשרוצים לאכול ארוחה מבושלת אך אין מוזה לבשל ואיזה סירים שווים נוחתים במטבח

הולכים וגדלים אביב-קיץ ב We Shoes. יח"צ חו"ל,
הולכים וגדלים אביב-קיץ ב We Shoes/יח"צ חו"ל

הכינו רגליכם לקיץ

רגע לפני שאנחנו מאפסנים את המגפיים ואת נעלי החורף, קבלו הצצה ללהיטים הלוהטים שכדאי לכם ללכת עליהם באביב-קיץ.

Crocs ממשיכים בשת"פים מרגשים ודגמים בעיצובים כמו: ברבי, ספידי מקווין NBA ועוד, הנעליים בטכנולוגיה חדשנית התוצאה-נעליים רכות, יציבות, קלות משקל לניקוי ועמידות לאורך שנים, הפלטפורמה ממשיכה בדגמים מובילים כמו מגה קראש שחוזר לעונה נוספת-משטח גומי משופר, סוליה חיצונית, פלטפורמה משודרגות ורצועה הניתנת לקישוט עם ג'יביטים, לילדים קרוקס משתף פעולה עם שריף וודי מצעצוע של סיפור.

HOKA - ממותגי הריצה וההליכה עם הצמיחה המהירה בהיסטוריה, מתמקד בדגמי: ARAHI 7-הדור החדש במשפחת נעלי היציבות, TRANSPORT- דגם הלייף סטייל של המותג שחוזר עם שדרוג הגפה העליונה ושת"פ עם חברת CORADURA האמריקאית שמתמחה בייצור בדים עמידים. סטומפ סלייד-כפכפי פלטפורמה קלי משקל עם חורים לג'יביטים

וברכות לרשת WeShoes שחותמת שנת שיא עם גדילה של 15%, בזכות הצלחת מותגים בולטים ברשת ביניהם: Hoka, Crocs, ,Blundstone HeyDude, FreedomMoses ומותגי הבית SeventyNine, Oscar's, Mightyו- Candy, הרשת גם מייבאת את תיקי Desigual, Kan-Ken , Delsey Paris , Lee Cooper ומזוודות של ,Delsey Paris ,Travel Lite ו-.IT, וליין האנרג'י של קרוקס שימכר בבלעדית בסניפי שופרא ובוטיקים נבחרים. להשיג ברשת חנויות WESHOES ואתר האונליין.

הולכים וגדלים קולקציית אביב קיץ ב We Shoes. יח"צ,
הולכים וגדלים קולקציית אביב קיץ ב We Shoes/יח"צ

גרביים לא חסר

רשת אלפיין סטייל משיקה את מותג גרבי DARN TOUGH האמריקאי, מותג של גרביים איכותיות מצמר מרינו, בעוביים ולשימושים שונים, מצבאי, עד לריצה, שימוש יומיומי וטיפוס הרים, תוך התחייבות לאחריות על הגרביים לכל החיים, הגרביים עומדות בתנאי השטח הקשים ביותר ובחברה מתחייבים שגם לבישה שלהם משך 5 ימים רצוף, לא תשאיר ריחות רעים.

בקולקציה: גרבי חיילים.ות, עבות בחלקן התחתון במטרה להעניק שיכוך במאמץ פיזי קשה, גרביים לטיולים מאתגרים, גרביים לסקי או למי שסובל מקור, גרבי ריצה מנדפות זיעה בזכות סיבי COOLMAX, מתאימות לטבעונים, גרבי טיולים לנשים ללא תפרים ,המתאימות גם לקיץ. להשיג ברשת חנויות אלפיין סטייל בנתניה, תל אביב, צומת יגור ובאתר החנות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גרביים קונים מהר קולקציית גרביים באלפיין סטייל. יח"צ,
גרביים קונים מהר קולקציית גרביים באלפיין סטייל/יח"צ

ניחוחות אביב באוויר

הפילוסופיה של מותג Chloé הולידה בושם חדש בסדרת Nomade-בושם אייקוני מפגיש תרבויות שונות ומוקיר את התשוקה לנדודים ולמחוזות רחוקים. הניחוח הוא מחווה למולדתה של גבי אגיון-המעצבת ומקימת המותג, שנולדה באלכסנדריה ועברה לצרפת באמצע שנות ה-40, מאז שייסדה את Chloé ב-1952, הזיכרונות של מקום הולדתה המשיכו להוות עבורה השראה, כולל צבעי החול הנצבעים בורוד ובז'.

מותג LANCÔME מציג מהדורה חדשה ל-La vie est belle ROSE EXTRAORDINAIRE בבקבוק מפוסל בהשראת הורד הפורח, המאסטר פרפיומרים, אן פליפו, דומיניק רופיון, ו-קרולין דומור, יצרו ניחוח עצי-ענברי-פרחוני, סינרגיה של ורדים ייחודיים, אבסולוט של ורד דמשק, שופע וחושני, ואקורד של 'ורד חלל' הגדל בסביבה של אפס כבידה בשת"פ נאס"א.

מותג הבישום MUGLER, משיק את Alien hypersense edp הגרסה הרדיקלית של Alien מ-2005, למי שאוהבות בשמים בעלי נוכחות ועמידות גבוהה. אליאן היא יצור מהעולם החיצון, מוזה שטופת שמש, נדיבה, מיטיבה, שנושאת עימה קמע אמטיסט רב-עוצמה המסוגל לחשוף את האור ואת הכוח היצירתי של כל אישה, המוזה החדשה עוצמתית ואינסטינקטיבית, לא מתנצלת, שובת לב ולעתים מסוכנת, חדשה, עזה, על טבעית ומופלאה.

בית האופנה GOLBARY משיק סדרת פרחונית בה כל אחת תמצא את ניחוח המועדף עליה. בקולקציה: JASMINE&SAFFRON - ניחוח אוריינטלי פרחוני עם תווי זעפרן, תפוז, יסמין, קרמל, מאסק וענבר, AMBER&TONKA - ניחוח עצי המשלב ענבר ופולי טונקה, מכיל תווי לימון, עץ, קשמיר, סיגליות, מור, וניל, מאסק ופולי טונקה, ROSE&BLACK PEPPER - ניחוח פרחוני ורומנטי המכיל תווי אפרסק, ענבי שועל, פטל, ורדים, רקפת, יסמין, ענבר ופלפל שחור ועוד.

ניחוחות אביב בקלואה, לנקום, אליאן וגולברי. יח"צ,
ניחוחות אביב בקלואה, לנקום, אליאן וגולברי/יח"צ

ויהי אור

מותג הטיפוח ORIGINS משיק מוצרים חדשים בסדרת ™GINZING הממריצה, מעוררת ומפיחה חיים בעור ומעניקה מראה רענן, זוהר ובריא, מוצרי הסדרה משלבים מרכיבים וטכנולוגיה חדשניים, המעודדים את האנרגיה הטבעית של העור במטרה לשפר מראה ומרקם עור עמום, תוך שיקום הזוהר הטבעי שלו.

טכנולוגיית ™Vital-Synthesis, פועלת בשני מסלולים, תוך שימוש במרכיבי הליבה המופקים מצמחים: ג'ינסנג פאנאקס לבן וקפאין מפולי קפה שיחד מעניקים לעור מראה מחודש וקורן.

לסדרה מצטרפים 2 מוצרים חדשים: Ginzing Refreshing Scrub Cleanser-סבון ניקוי גרגירים המזין וממריץ את העור באנרגיה באופן מידי, מכיל גם חרוזי חוחובה המופקים באופן טבעי המעניקים פילינג עדין לעור, ארומה של אשכוליות, לימון ונענע ו-Ginzing Glow boosting Gel Moisturizer קרם לחות במרקם ג'ל המכיל גם פנינים מינרליות גרוסות דק. להשיג ברשתות הפארם Be, MASHBIR, TERMINAL X
ו-GLAM 42, בסניפים נבחרים ובאתרי האונליין.

ויהי אור מוצרים חדשים למותג ORIGINS. יח"צ,
ויהי אור מוצרים חדשים למותג ORIGINS/יח"צ

מורחים ומחדשים

מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's, מתחדש עם Retinol Skin-Renewing Daily Micro-Dose Serum לחידוש מראה העור, המכיל רטינול במיקרו-מינון בפורמולה חדשנית, מינון יומיומי מדויק, מעניק יתרונות אנטי אייג'ינג נראים לעין, תוך צמצום תופעות לוואי המאפיינות פורמולות רטינול מסורתיות, בהתבסס על הערכה קלינית.

הפורמולה, עליה הוגשה הבקשה לרישום פטנט, מעניקה יעילות קלינית. הסרום מכיל מרכיבים רבי עוצמה במינונים נמוכים ומדויקים, מינון מדוד של רטינול המסייע בהמרצת התחדשות התאים על השכבה החיצונית של העור, בשימוש יומיומי תאים חדשים נעים בהדרגה אל השכבה החיצונית של העור. הפורמולה מכילה גם סרמידים ופפטידים המסייעים בחיזוק מחסום ההגנה הטבעי של העור. להשיג בחנויות המותג.

מורחים ומחדשים_סרום חדש למותג הניו-יורקי Kiehl's. יח"צ,
מורחים ומחדשים, סרום חדש למותג הניו-יורקי Kiehl's/יח"צ

מלבישים את הבית

נעמן משיקה את קולקציה אביבית לבישול מקצועי ופרקטי ושדרוג חווית האירוח, השף אסף גרניט, הפרזנטור והיועץ המקצועי של המותג, סייע למומחי נעמן בפיתוח הקולקציה.

בין הלהיטים: סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone עם מגוון סירים ומחבתות לכל סוגי כיריים, כולל אינדוקציה, בציפוי Non-stick איכותי למניעת הידבקות המזון ולבישול בריא ומופחת שומן, בתחום הטיגון והבישול מככבת סדרת פרימיום Black Stone עם סירים, מחבתות, סוטאז'ים ומחבת אובלית ייחודית להכנת דגים, גוף הכלים עשוי אלומיניום להולכת חום מהירה ואחידה ולחיסכון משמעותי בזמן ובאנרגיה, ציפוי Non-stick איכותי למניעת הידבקות המזון ולשימוש מופחת בשמן.

ורדינון מציעה עולם שלם של מוצרי הום סטיילינג איכותיים תוך הקפדה על שימוש בבדים משובחים ביניהם כותנה פרקל בצפיפות 200TC, בדי סאטן בצפיפות TC300 ו-TC500, כותנה מצרית בצפיפות 400TC ובדי ג'רסי מפנקים.

גולת הכותרת היא קטגוריית Mix&Match המציעה מגוון סטים להרכבה עצמית במגוון בדים, צבעים וטקסטורות, לאור הביקוש, מומחי ורדינון פיתחו סטים להרכבה עצמית בסגנון בוהו שיק מבד כותנה פרקל עם עיטורי תחרה, רכים במיוחד בשל תהליך ריכוך ייחודי שעוברים במהלך הייצור בצבעי לבן, בז' ולילך. להשיג בחנויות ורדינון ברחבי הארץ ובאתר.

מלבישים את הבית עם נעמן וורדינון. תמי בר שי,
מלבישים את הבית עם נעמן וורדינון/תמי בר שי

במטבח עם מאדם פרז

אם בא לכם אוכל מבושל אך אין לכם כוח לבשל, כדאי שתדעו שחברת זוגלובק משיקה את "מאדם פרז"-סדרה של 7 תבשילים ביתיים להכנת ארוחה זוגית כשכל הנדרש הוא הכנת מנת הפחמימה (פסטה, אורז, נודלס, קוסקוס משקית) בבית, לחמם את הארוחה המוכנה וזהו. התבשילים מצוננים, מבוססים על מתכונים ביתיים ואינם מכילים חומרים משמרים.

בסדרה: מרק לקוסקוס עם עוף, רוטב בולונז, קציצות ברוטב עגבניות, צ'ילי קון קרנה, עוף בקארי אדום, עוף סצ'ואן וקארי מסמאן בקר. התבשילים הם פרי פיתוח ארוך של חטיבת החדשנות של זוגלובק ומיוצרים בטכנולוגיה ייחודית מוגנת פטנט. להשיג ברשתות השיווק.

במטבח של מאדם פראז-מיזם חדש לזוגלובק. אסף קרלה,
במטבח של מאדם פראז-מיזם חדש לזוגלובק/אסף קרלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully