וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר תורג'מן נבחר לנשיא איגוד לשכות המסחר

10.4.2024 / 9:35

תורג'מן ניצח את אמיר שני בפער של 37 קולות. אמר לאחרונה: "תהיה קדנציה רוויה במאבקים עוצמתיים מול ממשלת ישראל"; יחליף את אוריאל לין שפורש לאחר 22 שנה בתפקיד

אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר/מעריב

שחר תורג'מן נבחר לנשיא איגוד לשכות המסחר, בבחירות שנערכו אמש (ג') בקרב חברי לשכת המסחר ת"א. איגוד לשכת המסחר הוא ארגון העסקים והמעסיקים הגדול בישראל, אשר מקדם את האינטרסים העסקיים של החברים בה ושל בעלי החברות במגזר העסקי.

בתום ספירת כלל הקולות נבחר תורג'מן עם 304 מהקולות, כאשר המתמודד שהתחרה מולו, אמיר שני, קיבל 267 מהקולות. תורג'מן יחליף את אוריאל לין, אשר אחז בתפקיד ב-22 השנים האחרונות.
הוא אמר אתמול כי "אני גאה בכך שנבחרתי ברוב קולות וכך גם כל חברי הנשיאות שהתמודדו בנבחרת שלי זכו בכל המקומות הראשונים. חברי הלשכה אמרו את דברם, הם רוצים שינוי ויקבלו שינוי"

שחר תורג'מן, אוריאל לין. רפי דלויה,
תורג'מן (משמאל) ולין. "אם הממשלה היתה מבטלת מיליארד שקל של כספים קואליציוניים אפשר היה לוותר על העלאת המע"מ"/רפי דלויה

תורג'מן (57) הוא יו"ר קבוצת בריל. הוא התבטא לאחרונה על מטרותיו כנשיא אם ייבחר ואמר כי "אנחנו נהיה בקדנציה רוויה במאבקים עוצמתיים מול ממשלת ישראל כדי לשכנע אותה ללכת למקומות של מנועי צמיחה, ולא הגדלת נטל המיסוי והנטל הרגולטורי על העסקים.

"כמו כן, נפעל לשכנע את הציבור על מי מונחת מרבית האשמה של יוקר המחיה - וכמובן מרבית האשמה מונחת לפתחה של ממשלת ישראל ולא על אנשי העסקים. הממשלה הזו אחראית על מחיר החשמל, מחיר המים, מחיר הדלק, הממשלה הזו אחראית על הניהול השערורייתי של הנמלים בישראל, על שדות התעופה".

תורג'מן אמר עוד כי "המדינה בבור של 100 מיליארד שקל והממשלה, במקום לנקוט כל מיני צעדים, דוחפת את היד לכיסם של אנשי העסקים. אחת ההחלטות השערורייתיות היא העלאת המע"מ באחוז אחד ל-18%, זה מס רגרסיבי שפוגע דווקא בחלשים בחברה. אם הממשלה הייתה מבטלת מיליארד שקל של כספים קואליציוניים מעשרה משרדים לענייני כלום ושום דבר, היה אפשר לוותר על תוספת המע"מ הזו. את הגזירה הזו אנחנו נפעל לבטל".

אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר היוצא, אמר כי "ידענו ששני המועמדים הם בעלי יכולת וניסיון, יוביל את הלשכה בשיתוף פעולה מלא עם כל חברי הנשיאות ויושבי ראש החטיבות וימשיך בכל המאבקים שניהלנו ב20 השנים האחרונות. מברך את הנשיא החדש שנבחר ומאחל המשך שיתוף פעולה מלא כפי שהיה עד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully