וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתה תחרות אבל ניצחנו": ההישגים של מזרחי טפחות בקמפיין חדש

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 9:44

מזרחי טפחות מבסס את ההובלה בשירות עם תפיסה ייחודית המעמידה במרכז את ציבור הלקוחות, שהודות לה הוא דורג, בפעם הרביעית ברציפות, במקום הראשון בסקר השירות של בנק ישראל. גם בקמפיין החדש מככבים הפרזנטורים דביר בנדק וחן אמסלם שמציגים סיטואציות שמתרחשות רק בישראל

חן אמסלם ודביר בנדק בקמפיין חדש שמציג את ההישגים בתחרות על השירות ללקוח. יח"צ,
חן אמסלם ודביר בנדק בקמפיין חדש למזרחי טפחות, שמציג את ההישגים בתחרות על השירות ללקוח/יח"צ

בתקופה האחרונה, כולנו הבנו עד כמה האנושיות היא חשובה, אך דווקא בענייני שירות, הצרכן הישראלי, נוטה להעדיף שירות אנושי, לצד אפשרויות טכנולוגיות מתקדמות.

ההובלה הרב-שנתית של מזרחי טפחות בשביעות הרצון של הלקוחות, מעידה על תרבות ארגונית מושרשת ועל אסטרטגיה יוצאת דופן, המשלבת באופן מיטבי בין הבנקאי האישי והאנושי למעטפת שלמה של ערוצים דיגיטליים מתקדמים.

בשונה מבנקים אחרים שסגרו מספר גדול של סניפים, בנק מזרחי טפחות מציע היום את פריסת הסניפים הנרחבת ביותר בישראל, עם שירות אנושי מקצועי ואקטיבי לצד חדשנות טכנולוגית, כאשר הלקוח הוא שבוחר בכל נקודת זמן את הערוץ המועדף עליו: בנקאי אנושי, ערוץ דיגיטלי או שילוב של השניים. תפיסת השירות הייחודית הזו, היא שמייצרת לבנק את הבידול על פני הבנקים המתחרים ואת הציונים הגבוהים ביותר, שנה אחר שנה, בסקרי הלקוחות.

היום (ד) עולה מזרחי טפחות עם קמפיין מותג חדש, שמקדם את סטנדרט השירות הגבוה שלו ואת העובדה שדורג במקום הראשון, בפעם הרביעית ברציפות, בסקר השנתי של בנק ישראל שבדק שביעות רצון של לקוחות מהשירות הניתן להם בבנקים.

"הייתה תחרות אבל ניצחנו": ההישגים של מזרחי טפחות בקמפיין חדש

פעם רביעית במקום הראשון

הקמפיין החדש, בהובלתו של הפרזנטור דביר בנדק לצד חן אמסלם, משלב הומור ישראלי אותנטי עם מסר חשוב על השירות האיכותי שנותן הבנק ללקוחותיו. הקמפיין נפתח בפתיח מוזיקלי מחודש של הלהיט המוכר "רק בישראל", ולאחר מכן מציג סצנות היוצרות הזדהות מיידית עם חוויות השירות הישראליות המוכרות לכולנו - תורים ארוכים, נהגי מוניות שלא מפסיקים לדבר, מלצרים מסתחבקים ועוד.

הסרטון ממשיך עם דביר בנדק, שמסביר שבבנק מזרחי טפחות הגדירו סטנדרט של שירות - שירות ללא תחרות, כשלצידו חן אמסלם שמדגישה שמזרחי טפחות ניצח בתחרות. הסרטון מסתיים בקריינות המציינת את ההישג המרשים של הבנק, שממוקם במקום הראשון בסקר השירות של בנק ישראל, מזה ארבע שנים רצופות.

לדברי תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק והפרסום בבנק מזרחי טפחות: "בנק מזרחי טפחות הוא בעל טביעת אצבע ייחודית, המייצג בנקאות אחרת וזאת, באמצעות שילוב של מענה אנושי וטכנולוגיות מתקדמות, הכול כדי לתת ללקוחות את המענה הטוב ביותר. אנו גאים להוביל את מדד השירות של בנק ישראל בענף הבנקאות בישראל, זו השנה הרביעית ברציפות, ונמשיך להיות מחויבים לחוויית לקוח איכותית ומקצוענית".

את הקמפיין הוביל משרד הפרסום ראובני פרידן והוא יעלה ב-TV, בדיגיטל, ברדיו ובשילוט חוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully