וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Wix משיקה פלטפורמת אונליין ייעודית לאיסוף תרומות

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 10:27

Wix.com, פלטפורמת ה-SaaS המובילה לבניית אתרים וניהול עסקים אונליין, הודיעה היום (ד) על השקת Wix Donations, פלטפורמה ייעודית לאיסוף תרומות עבור מלכ"רים, עסקים ואנשים פרטיים שיוכלו גם לנהל את כל האופרציה שלהם תחת קורת גג אחת

wix משיקה פלטפורמה ייעודית לאיסוף תרומות. יח"צ,
Wix משיקה פלטפורמת אונליין ייעודית לאיסוף תרומות/יח"צ

עד שנת 2030 צפוי שוק גיוס התרומות העולמי להגיע לכ- 845.15 מיליארד דולר, זאת לפי חישוב צמיחה שנתית של 3.83% מ-2024 עד 2030.

Wix.com (סימון בורסאי: NASDAQ: WIX), פלטפורמת ה-SaaS המובילה לבניית אתרים וניהול העסק אונליין מציגה את Wix Donations שנכנסת לשוק גדול זה עם פתרון מקיף המותאם במיוחד לצרכיהם המגוונים של מגייסי תרומות ברחבי העולם. הפלטפורמה משלבת בתוכה את שירות בניית האתרים המוביל של Wix, ומספקת למשתמשים כלי עוצמתי ליצירת קמפיינים לאיסוף תרומות, יכולת גיוס תורמים, ניהול כלל האופרציה התפעולית ויכולת לבסס ולהצמיח נוכחות ברשת, תוך שימוש בחבילת השירותים של Wix.

הפיצ'רים הבולטים של Wix Donations:

יצירת עמודי אינטרנט מעוצבים לאיסוף תרומות: הפלטפורמה כוללת את יכולות עיצוב האתרים המקצועית והנוחה לשימוש של Wix, וכך מאפשרת למשתמשים ליצור עמודים איכותיים וייחודיים.

Backoffice מקיף ומקצועי לניהול קמפיינים לגיוס תרומות: הדאשבורד של Wix Donations מאפשר למשתמשים לנהל מספר קמפיינים במקביל ולהריץ אותם בקלות.

אפשרויות תשלום בטוחות וגמישות: ניתן להתחבר למגוון ספקי סליקה, ארנקים דיגיטליים וכרטיסי אשראי ודביט וכך לאפשר לתורמים לבצע את התשלום בדרך המועדפת עליהם. מנהלי הקמפיין יכולים לאסוף תרומות בהליך בינלאומי מאובטח ואף להציע בחירה בין תרומה חד-פעמית לתרומה מחזורית.

אנליטיקות ואנליזה בזמן אמת: ניתן לנטר את הצלחת הקמפיינים בכל זמן נתון, באמצעות אנליטיקות בזמן אמת ותובנות הנובעות מהן, המאפשרות לקבל החלטות אופטימיזצייה בזמן-אמת בהתאם לנתונים.

יכולות קידום וגיוס תורמים מקיפות: המשתמשים יכולים לקדם את הקמפיינים שלהם ביעילות בעזרת שימוש בכלי ה-SEO, רשתות חברתיות ואימייל מרקטינג של Wix.

פתרון כולל לעסקים: ניתן להגדיל את פוטנציאל קמפיין התרומות ולהעלות את המודעות בעזרת הפתרונות המובילים של Wix לעסקים, דוגמת Wix Events, Wix Blogs, Wix eCommerce ועוד. כך מתקבלת היכולת לארגן אירועי גיוס כספים, להעלות את מעורבות הקהילה בעזרת בלוגים מקצועיים, מכירת מרצ'נדייז ועוד.

wix משיקה פלטפורמה ייעודית לאיסוף תרומות. יח"צ,
wix משיקה פלטפורמה ייעודית לאיסוף תרומות/יח"צ

אורן אינדיצקי, VP and GM of Online Stores and Donations ב-Wix: "אנו נרגשים לספק למגייסי תרומות ברחבי העולם יכולת יעילה ומקצועית לאסוף תרומות ולמנף את נוכחותם המקוונת בצורה שתאפשר להם לקדם את מטרותיהם החברתיות ולמקסם את הצלחתם הפיננסית.

באמצעות הפלטפורמה החדשה המשתמשים יוכלו לעשות זאת זאת ללא המורכבויות והעלויות הנוספות הכרוכות בניהול האופרציה שלהם על מספר פלטפורמות שונות בו-זמנית ועם אותה הפשטות, הגמישות ויחס העלות-תועלת המשתלם ש-Wix ידועה בגינם".

עוד על Wix Donations ויצירת קמפיינים - כנסו לכאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully