וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה חדשה מתנובה: משיקה מוצר נוסף בתפיסה הבריאה GOOD FOOD

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 12:03

יצרנית המזון הישראלית, תנובה, משיקה לראשונה קטגוריה חדשה תחת המותג +TNUVA. אחרי אבקות החלבון, החטיפים המועשרים והיוגורטים, תוכלו למצוא מעתה במקררי הסופר גם שוטים פונקציונליים המכילים ריכוז של רכיבים תזונתיים על בסיס מיץ פרי או ירק

תנובה משיק לראשונה קטגוריה חדשה של בריאות שתימכר במקררי הסופר. יח"צ,
תנובה משיק לראשונה קטגוריה חדשה של בריאות שתימכר במקררי הסופר/יח"צ

קטגוריית השוטים הפונקציונליים צפויה להגיע בעולם ל-1.4 מיליארד דולר ב-2027, עם צמיחה שנתית ממוצעת של 16%. כעת, תנובה משיקה לראשונה קטגוריה חדשה: סדרת שוטים פונקציונאליים תחת המותג 'TNUVA+' שתימכר במקררים.

השוטים מבוססים על מיצי פרי או ירק, כאשר כל משקה מכיל רכיבים ייחודיים, שהם המניע העיקרי לצריכת המוצר. הסדרה, כוללת 5 משקאות שונים בבקבוקונים של 100 מ"ל, המכילים בין היתר ג'ינג'ר, כורכום, גוארנה וסלק או מאצ'ה. שיווק המוצרים יחל בחודש מאי ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות, וכל משקה יימכר בנפרד.

ענת גרוס שון, משנה למנכ"ל קבוצת תנובה: "תנובה ממשיכה להנגיש מזון מזין לציבור הישראלי מתוך תפיסה רחבה של GOOD FOOD".

"מתכתבים עם דפוסי החיים העדכניים"

לדברי גרוס שון: "האסטרטגיה של תנובה היא להנגיש תזונה מיטיבה לציבור. אנו מבצעים הסתכלות ארוכת טווח על כלל המרכיבים בצלחת של הצרכן, על מנת להציע לו את הצעת הערך הטובה ביותר, המבוססת על הרכיבים הטובים ביותר. הפורטפוליו של תנובה מורכב מכל אבות המזון הנחוצים לתזונה טובה לאורך היום: חלבון איכותי, ירקות ופירות, קטניות ועוד.

אנו ממוקדים בפיתוח מוצרים פונקציונאליים עבור הצרכנים, ומתאימים אותם לצרכיהם, וזאת כחלק ממגמות תזונה בעולם, כאשר השקת TNUVA+ היא חלק ממגמה זו. ב-2016 השקנו את סדרת GO המועשרת בחלבון מתוך תפיסה של פתרונות תזונה לספורטאים, וכיום זו קטגוריה רחבה של משקאות, יוגורטים ואפילו חטיפים ואבקות חלבון".

מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של תנובה: "השוטים החדשים של TNUVA+ יאפשרו לצרכנים לשלב את הרכיבים הטובים בתזונה היומיומית שלהם. מדובר בהצעת ערך חדשה עבור הצרכן הישראלי שמתכתבת עם דפוסי החיים העדכניים אשר כוללים ריבוי משימות וצריכה על הדרך בקצב גבוה"

לדברי בצר: "מגמת הבריאות מלווה אותנו כבר 25 שנה. הצרכנים מצפים כיום למוצרים עם ערך מוסף, שיאפשרו צריכה אישית ואשר יגיעו ממקורות טבעיים. ממחקר מקדים שערכנו בקרב צרכנים ישראלים, באמצעות מכון Kantar שכלל מדגם מייצג של הציבור היהודי מעל גיל 18, זיהינו כי המוטיבציה של הצרכנים בצריכת המוצרים היא הרכיבים: 66% ציינו שיצרכו את המוצרים מסיבות בריאותיות ובזכות הרכיבים הייחודיים במשקאות. זאת בניגוד לעולם המשקאות הקלאסי בו המוטיבציה המרכזית היא רוויה. השוטים של TNUVA+נותנים לצרכן מענה מדויק לצורך לצד חווית צריכה ייחודית וטעמים עצימים".

שוק השוטים צפוי להגיע ל-1.4 מיליארד דולר

על פי אתר Research and Market, שוק השוטים הפונקציונליים העולמי צפוי להגיע ל-1.4 מיליארד דולר ב-2027 עם צמיחה שנתית ממוצעת של 16%, כשהטעם הפופולארי בעולם - ג'ינג'ר. בין המותגים המובילים בעולם בתחום Moju, Innocent, Plenish, המותג פרטי של Starbucks ועוד.

סדרת השוטים TNUVA+ מיוצרת בספרד על-ידי AMC, יצרן מוביל בתחום, המייצר כמותג פרטי לחברות רבות בהן ' Starbucks ' ו'מרקס אנד ספנסר'. כל שוט מתבסס על מיץ פירות וירק, ובו רכיב תזונתי מוביל (BOOST), המוכר בעולם כבעל תועלות הגישה ההרבליסטית מייחסת לרכיבים מהצומח מגוון תועלות לדוגמא: ג'ינג'ר תורם, בין היתר, לחיזוק הגוף; כורכום הנו בעל אפקט אנטי דלקתי; מאצ'ה עשיר במיוחד באנטיאוקסידנטים; גוארנה הוא פרי המכיל רכיבים מעוררים וממריצים כגון קפאין. מקור הסוכר בשוטים הוא מהפירות (והדבש, במקרה של לימון ג'ינג'ר דבש).

סדרת השוטים 'TNUVA+', 100 מ"ל:

• BOOST ג'ינג'ר- מכיל תפוח, ג'ינג'ר ולימון
• BOOST ג'ינג'ר לימון ודבש- מכיל תפוח, אגס, ג'ינג'ר, לימון ודבש
• BOOST כורכום- מכיל תפוח, תפוז, ליבון, כורכום וג'ינג'ר
• BOOST סלק גוארנה- מכיל סלק , תפוח, לימור, רימון , גוארנה
• BOOST מאצ'ה- מכיל תפוח, קיווי, לימון, ליים, נענע, מאצ'ה, ספירולינה וחריע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully