וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן קלינברגר מונה למנכ"ל חטיבת ניהול הנכסים של PowerGen

10.4.2024 / 14:53

קלינברגר כיהן במשך כארבע שנים כמנכ"ל עלמא תשתיות, חברת החזקות המתמחה בתחומי התשתיות והבנייה, המחזיקה בין היתר בתחנת הכוח IPM באר טוביה. בעבר, שימש כסמנכ"ל הכספים של יצרנית המלט נשר וכסמנכ"ל המימון, המיזוגים והרכישות של קבוצת כלל תעשיות

דן קלינברגר. גילי אפרת,
דן קלינברגר/גילי אפרת

חברת PowerGen, בבעלותה של קרן ג'נריישן, בניהולו של יואב הר-אבן, הודיעה היום 10.4.24 על מינויו של דן קלינברגר למנכ"ל חטיבת ניהול הנכסים של PowerGen, האחראית לניהול והפעלת נכסי האנרגיה המניבים של PowerGen.

דן קלינברגר (42) כיהן במשך כארבע שנים כמנכ"ל עלמא תשתיות, חברת החזקות המתמחה בתחומי התשתיות והבנייה, המחזיקה בין היתר בתחנת הכוח IPM באר טוביה. בעבר, שימש כסמנכ"ל הכספים של יצרנית המלט נשר וכסמנכ"ל המימון, המיזוגים והרכישות של קבוצת כלל תעשיות. קלינברגר הינו בעל ניסיון עשיר בניהול ומחזיק בתואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת תל-אביב והינו בוגר התוכנית למנהלים של בית הספר למנהל עסקים בהרווארד.

יואב הר-אבן, מנכ"ל PowerGen: "אני מברך על הצטרפותו של דן קלינברגר, מנהל מוערך ומוכשר. אני בטוח שניסיונו העשיר ויכולותיו המקצועיות של דן יסייעו ל-PowerGen לצמוח ולהתפתח בתחום האנרגיה, וכן יצעידו את החברה קדימה בדרך להפיכתה לחברה מובילה וייחודית."

דן קלינברגר, מנכ"ל חטיבת ניהול הנכסים שלPowerGen הנכנס: "אני מודה על הבעת האמון וגאה להצטרף ל-PowerGen. תחום החשמל הוא תחום שנמצא בצמיחה מתמדת, ואין לי ספק כי השילוב בין השדרה הניהולית המצוינת של PowerGen יחד עם צבר הנכסים האיכותיים של החברה יהפכו אותה לשחקנית מובילה במשק האנרגיה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully