וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס גרינברג מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בחברת VoxelSensors

11.4.2024 / 10:57

לגרינברג יותר מ-21 שנות ניסיון במחקר ופיתוח רב־תחומי בתעשיית הטכנולוגיה הגבוהה ובאקדמיה. בוריס למד פיזיקה באוניברסיטה העברית בירושלים

בוריס גרינברג. VoxelSensors,
בוריס גרינברג/VoxelSensors

בוריס גרינברג מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בחברה הבלגית VoxelSensors ובמסגרת תפקידו יוביל את צוות פתרונות המחשוב המרחבי והאמפתי. בוריס יוביל את כל הפעילות הקשורה בפיתוח מודלים של חישה הנוגעים למרחב תלת ממדי, תנועות ידיים ומעקב אחר תנועת עיניים והטמעה של מודולים אלה בארכיטקטורה של משקפי XR ומערכות לבישות בכלל.

לגרינברג יותר מ-21 שנות ניסיון במחקר ופיתוח רב־תחומי בתעשיית הטכנולוגיה הגבוהה ובאקדמיה. בוריס למד פיזיקה באוניברסיטה העברית בירושלים.

תפקידיו הקודמים של בוריס: מייסד של EyeWay Vision ו-I.C. Inside, ובתפקיד מוביל טכנולוגי בחטיבת PCB אינספקציה אופטית אוטומטית בחברת Orbotech. מר גרינברג מחזיק ביותר מ-20 פטנטים ולמד לפיזיקה באוניברסיטת ירושלים. EyeWay Vision LTD העסיקה יותר מ70 מהנדסים והיא עסקה בפיתוח ארכיטקטורה של משקפיים למציאות רבודה.

בוריס גרינברג על המינוי: "אני שואב השראה אמיתית מהשאיפות הגבוהות של החברה ומהתרבות המדהימה והצוות המקצועי והמגוון של החברה, בטוחני כי החיבור יוביל למהלכים גדולים".
ג'ון פיטרס, מנכ"ל חברת VoxelSensorsעל המינוי: "בוריס מגיע עם רקורד מדהים ואנו מברכים ונרגשים על הצטרפותו אלינו. התרומה של בוריס מעבר למקצועיות וניסיון אדיר, הנה דחיפה משמעותית נוספת לפיתוח הטכנולוגיה הייחודית שלנו ולצרכים המדויקים של מערכות הXR ".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully