וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק תשובה: "אמשיך להשקיע בישראל, כאן נמצא העתיד של העם היהודי"

11.4.2024 / 11:18

בעל השליטה בקבוצת דלק ובניו מד אנרג'י: "מאמין במדינה ובכלכלה שלה. ישראל תהיה המקום הבטוח והנכון לגור בו"

איש העסקים יצחק תשובה. דרור פיקלני
"שולח תפילה לשלום כל הלוחמות והלוחמים שלנו". יצחק תשובה/דרור פיקלני

יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק ובניו מד אנרג'י דיבר בכנס המשקיעים של ניו מד אנרג'י: "אני מצדיע יחד עם כולנו לחיילי צה"ל הנהדרים. הקצינים, הלוחמים, הגיבורות והגיבורים, השומרים על גבולות ישראל בחירוף נפש ומאפשרים לנו לחיות כאן בשלום ובביטחון. אין לנו מדינה אחרת, זו המדינה שאנו אוהבים כל כך ואנו מחויבים לשמור עליה.

היה לי כבוד גדול להיות עם הלוחמים ולהיות שותף בהתלהבות ובנכונות ובהתרגשות שהייתה לקראת הכניסה לעזה. הייתה לי שיחה שלעולם לא אשכח עם גיבור ישראל, סגן אלוף סלמאן חבקה ז"ל, בן העדה הדרוזית הנאמנה והמסורה. סלמאן אמר לי 'אנחנו נעשה את מה שעם ישראל מצפה מאיתנו, ונכה בהם בחוזקה'. הוא אמר לי את זה ימים ספורים לאחר הטבח ביישובי עוטף עזה. סלמאן קיים את הבטחתו, אך לצערי הוא נפל בקרב. ביקרנו את הוריו ואלמנתו בצפון הארץ בישוב יאנוח, הקמנו קרן לסיוע ואתר הנצחה לזכרו ואנו פועלים להקמת חדרי הנצחה לגיבורי ישראל נוספים.

מכאן אני שולח תפילה לשלום כל הלוחמות והלוחמים שלנו, שיחזרו בשלום לביתם, ואני תפילה, שכל החטופות והחטופים ישוחררו במהרה ויחזרו לביתם ואני מאחל רפואה והחלמה מהירה לכל הפצועות והפצועים. בעזרת השם יגיע היום, במהרה בימנו, שיתקיים הפסוק: "וכִתְּתוּ חַרְבוֹתָם לְאִתִּים, וַחֲנִיתוֹתֵיהֶם הם לְמַזְמֵרוֹת-לֹא יִשָּׂא גוֹי אֶל גּוֹי חֶרֶב וְלֹא יִלְמְדוּ עוֹד מִלְחָמָה. די! יצחק בירך את בנו יעקב: וייתן לְךָ האלוהים מִטַּל הַשָּׁמַיִם וּמִשְׁמַנֵּי הָאָרֶץ, וְרֹב דָגָן וְתִירֹשׁ. עוד לפני כ-3,300 שנים יצחק כבר ידע שיש שמן בארץ, למרות שהשימוש בו נעשה רק לפני מאות שנים.

אנו כולנו זוכים בגז כמקור אנרגיה חשוב מאוד למדינה ישראל. כל אזרחי ישראל נהנים מכך וגם החברות שלנו - קבוצת דלק וניו מד שעשו את הבלתי יאומן ושינו את מפת האנרגיה של ישראל ושל המזרח התיכון. הגז הוא לא רק מקור אנרגיה, הוא כח גיאופוליטי ויש לנו כבוד רב לספק גז למדינות השכנות שנמצאות איתנו בשלום, באהבה ובהערכה הדדית גדולה מאד.

השלום הוא פועל יוצא של שיתוף פעולה, אחווה ורעות. שלום הוא תוצאה של עשייה משותפת ורצון טוב של שני הצדדים. מאגר לוויתן הוא אחד מנכסי האנרגיה הטובים והגדולים בעולם, עם עתודות גז שמספיקות למעל 50 שנים נוספות. קיימת התעניינות רבה ממדינות רבות בעולם וחברות גדולות, להיות שותפות במאגר זה.

בהגדה שאנו קוראים בחג הפסח, הקרב ובא, מסופר על ניסים רבים שעשה ריבון עולם לאבותינו, כדי להוציא את עם ישראל ממצרים. מאגר לוויתן הוא נס גדול למדינת ישראל. מדינת ישראל הפכה למדינה עם עצמאות אנרגטית כחול לבן. אנו נמשיך לפתח את מאגר לוויתן על מנת להגדיל את ההפקה ולייצר ערכים משמעותיים נוספים. יש לנו גם מאגר נוסף בקפריסין ויש לנו חלומות וחזון למאגרים נוספים.

אין דבר העומד בפני הרצון. סוד ההצלחה בחיים הוא להאמין בריבון עולם ובפוטנציאל של המאמין. לרצות כמו שהרצל אמר, אם תרצו אין זו אגדה, ולא להיכנע ולא להרים ידיים. אנו בעת הזו מרגישים את המשמעות. ואתם המשקיעים הנאמנים ראויים לכל ההערכות והתודות, אתם הייתם איתנו לאורך כל הדרך ואנו מודים לכם מכל הלב על כך. בע"ה יחד איתכם נמשיך להצעיד את החברות להישגים רבים נוספים. אני מתפלל יחד איתכם להשבת החטופות והחטופים בשלום, לחזרתם של כל החיילים לביתם במהרה בריאים ושלמים ורפואה שלמה לכל הפצועים והערכה גדולה לכל משפחות החיילים.

אני מאמין במדינת ישראל, בכלכלת במדינת ישראל, אמשיך להשקיע במדינה , לפתח אותה ולבסס את מעמדה כמעצמת אנרגיה עולמית. זאת, לצורך חיזוק וביסוס מעמדה בעולם, מדינת ישראל תהיה המקום הבטוח ונכון לגור בו ולהשקיע בו. כאן עתיד העם היהודי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully