וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו Mami: מועדון הצרכנות של מעיין אדם יציע שת"פ בתחום כרטיסי האשראי

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 11:07

שיתוף פעולה ראשון מסוגו: מועדון הצרכנות "Mami" של מעיין אדם, יציע לחבריו כרטיס אשראי ייחודי של Cal הכולל את פלטפורמת ההטבות של bttr. הכרטיס, יעניק פטור מדמי כרטיס, עמלת מט"ח מוזלת והנחות במגוון רשתות ישראליות ובינלאומיות

השקת כרטיס מאמי של מעיין אדם. לנס הפקות,
שיתוף פעולה ראשון מסוגו למועדון הצרכנות "Mami" של מעיין אדם/לנס הפקות

מועדון "Mami", bttr ו-Cal משיקים היום, 15.4, כרטיס אשראי חדש וייעודי לחברות וחברי המועדון. מחזיקי הכרטיס ייהנו ממגוון הטבות, הנחות ומתנות משתנות במותגים המובילים בישראל ובעולם, מתוך חזונה של אדם למסד את הקהילה הצרכנית באינסטגרם ולאפשר לה צרכנות משתלמת יותר כמועדון בפני עצמו.

למנפיקי הכרטיס יוענקו הטבות הצטרפות כדאיות כגון: הנחה בעמלת המט"ח כך שזו תעמוד על 0.5% לתקופת ההשקה הנחה של 10% בקנייה במספר מותגים נבחרים בחו"ל , הנחות במעמד חיוב, מתנות ממותגים מובילים לבחירה ועוד. לאחר תקופת ההשקה, עמלת המט"ח תעמוד על 1% בלבד.

כמו כן, מחזיקי הכרטיס ייהנו משלל ההטבות המוצעות ללקוחות Cal בחנות החוויות ובאפליקציה, ובהן שוברים להצגות, למסעדות נבחרות, אטרקציות והנחות ב-booking, aliexpress ועוד.

כרטיס האשראי יונפק באמצעות פלטפורמת התשלומים המתקדמת של Cal ובשיתוף פעולה עם bttr.
מעיין אדם הנה אשת ציבור מובילה בתקשורת המוסדית והחברתית, עם למעלה מ-348,000 עוקבות והראשונה בישראל אשר מנפיקה כרטיס אשראי לטובת הקהילה הצרכנית באינסטגרם, זאת על גבי האתר החדש - Mami - מה משתלם.

השקת כרטיס מאמי של מעיין אדם. לנס הפקות,
השקת כרטיס מאמי של מעיין אדם/לנס הפקות

בחודשיים של פעילות בלבד האתר רשם כ-80,000 מנויות. Mami הוא מועדון צרכנות חדשני ומהווה בית צרכני שפתוח לציבור הרחב. המועדון מבוסס על פלטפורמה טכנולוגית חדשנית, ועולם שלם של הטבות והנחות בכל תחומי הצרכנות. מדובר בפלטפורמה הפועלת להוזלת יוקר המחייה ותכנון קנייה נבונה.

המועדון מציע מגוון הטבות משתנות וכדאיות בתחומי האופנה, בית, בריאות, פיננסים, לייף סטייל, קוסמטיקה, טיפוח, ילדים, ואף ביטוח. והנו האתר הראשון המרכז הטבות של מספר משפיענים תחת זירה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully