וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופים במחזור: נפתחה ההרשמה לתחרות השנתית בין חברות וארגונים

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 10:48

חברת סיבוס פלאקסי, המובילה בישראל בענף ההטבות לעובדים, מוציאה (שוב) לדרך, את אליפות המחזור לחברות, ארגונים ותאגידים, בשיתוף עם תאגיד המחזור תמיר. ההרשמה לתחרות החלה היום ועובדי החברה המנצחת יזכו בפרס בשווי 10,000 שקלים

תחרות המיחזור של סיבוס פלאקסי ותאגיד תמיר. יח"צ,
תחרות המיחזור של סיבוס פלאקסי ותאגיד תמיר/יח"צ

סיבוס פלאקסי, פועלת בשנים האחרונות לקידום נושא איכות הסביבה והקיימות ומסייעת באופן אקטיבי לחברות שעובדות איתה להיות ירוקות יותר. בין יתר היוזמות היא מוציאה משלוחים וטייק אווי ללא סכו"ם חד פעמי ואף הובילה חברות רבות לשימוש בשירותים הדיגיטליים לטובת הפחתת השימוש בכרטיסי הפלסטיק המוכרים.

אליפות המחזור של סיבוס פלאקסי ותאגיד 'תמיר' לחברות ותאגידים, גם היא מהמהלכים האסטרטגיים למימוש עקרונות הקיימות של החברה והיא יוצאת כעת לדרך זו השנה השנייה. ההרשמה לתחרות תתאפשר החל מהיום (16.4) והאליפות תוזנק ביום רביעי ה-1.5. זהות החברה הזוכה, תיחשף ביום איכות הסביבה העולמי ב-5.6.

התחרות שתחל כאמור בתחילת חודש מאי, תימשך חודש שלם, במהלכו יפרידו העובדים באמצעות פחי מחזור ייעודיים את הפסולת המשרדית-אריזות מזון וטייק-אווי, אריזות של ציוד משרדי ואריזות ניקיון. בסיום התחרות, תזכה החברה המנצחת בפרס שווה במיוחד- Happy Hour מפנק בשווי 10,000 ₪ ותעודת הוקרה מ"תמיר מחזור".

איתן זינגר, מנכ"ל סיבוס פלאקסי. אלעזר נבו,
איתן זינגר, מנכ"ל סיבוס פלאקסי/אלעזר נבו

מטמיעים את חשיבות המחזור

איתן זינגר, מנכ"ל סיבוס פלאקסי ציין: "זו השנה השנייה שאנו מוציאים לדרך את אליפות המחזור ובכוונתנו להפוך אותה למסורת ולקיימה מדי שנה. בשנה שעברה השתתפו עשרות חברות והשנה אנו צופים גידול למאות חברות שכבר הביעו עניין לקחת חלק. מטרתנו לרתום מדי שנה יותר ויותר חברות ולהטמיע את החשיבות של מחזור אריזות המזון והטייק אווי, ושמירה על עולם ירוק יותר, למען כולנו".

רני איידלר מנכ"ל תמיר מחזור ציין: אני מברך על שיתוף הפעולה עם סיבוס גם בשנה זו ומקווה לראות כמה שיותר חברות מצטרפות ומפרידות אריזות גם במקומות העבודה בנוסף להפרדה בבית. במאמץ קטן אנו משפיעים באופן חיובי על הסביבה ויש לזה משמעות גדולה".
**ההשתתפות בתחרות הינה בכפוף להוראות תקנון הפעילות.

לפרטים נוספים על התחרות והרשמה - כנסו לכאן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רני איידלר, מנכ"ל תמיר תאגיד המיחזור. ראובן קסטרו
רני איידלר מנכ"ל תמיר מחזור/ראובן קסטרו

חברת סיבוס פלאקסי מספקת שירות ללמעלה מ-5,300 חברות ומעל 500,000 עובדים במעל ל- 5,900 מסעדות בפריסה ארצית ומקיימת בישראל שיתופי פעולה אסטרטגיים עם החברות וולט, יאנגו דלי, שופרסל, רשת הפארם Be וחברות נוספות.

החברה הינה חלק מתאגיד עולמי המעסיק למעלה מ- 420,000 עובדים ב-67 מדינות ברחבי העולם ומשרתת מידי יום 100 מיליון לקוחות במגוון שירותים בעולמות ניהול תקציבי ארוחות, מעדניות, חנויות נוחות, פארמה ו- wellbeing של עובדי חברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully