וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני בן חיים מונתה למנכ"לית מוזיאון המדע בירושלים

16.4.2024 / 10:56

בן חיים החליפה את המנכ"לית הוותיקה מיה הלוי, שכיהנה כמנכ"לית המוזיאון בשלושים השנים האחרונות ופרשה לגמלאות. רוני הגיעה למוזיאון לפני שמונה שנים ומאז ביצעה מגוון תפקידי ניהול

רוני בן חיים. חמוטל לוטן,
רוני בן חיים/חמוטל לוטן

רוני בן חיים מונתה למנכ"לית מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים. בן חיים החליפה את המנכ"לית הוותיקה מיה הלוי, שכיהנה כמנכ"לית המוזיאון בשלושים השנים האחרונות ופרשה לגמלאות. רוני הגיעה למוזיאון לפני שמונה שנים ומאז ביצעה מגוון תפקידי ניהול.

מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים, פועל מאז 1992 על מנת להנגיש מדע לילדים באמצעות מגוון תערוכות והדגמות מדעיות. התערוכות אינטראקטיביות, ומזמינות את המבקרים לגעת במוצגים ולהפעיל אותם. המוזיאון הוא אחד מארבעה מוזיאוני מדע הפועלים כיום בישראל

רוני בן חיים תוביל את המהלך האסטרטגי לבניית מוזיאון טבע, אגף חדש במוזיאון, אשר ישלים את תמהיל המוזיאון ויציע חווית ביקור חדשה ומקיפה בתחומי המדע.

רוני בן חיים: "אני מתכננת להמשיך את דרכה של מיה הלוי בעבודה צמודה עם צוות המוזיאון ועם השותפים לדרך לעידוד הסקרנות והעמקת ההבנה במדע ובטכנולוגיה. זאת במקביל לאתגר גדול מאוד שעומד בפני המוזיאון: הקמת אגף שיעסוק בתחומי הטבע. מדובר על מהלך גדול, מרגש ועמוס הזדמנויות ואתגרים."

רוני בעלת תואר ראשון במדעי החיים ותואר שני במדיניות ציבורית, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully