וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת rebar משדרגת את חווית הקניה באפליקציה

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 13:17

רשת rebar משדרגת את חווית הקניה: רשת rebar משיקה שירות משלוחים חדש דרך האפליקציה שלה, שיאפשר ליהנות מהטבות ולהמשיך לצבור גודיז, גם כשמזמינים משקאות הביתה

משלוח דרך האפליקציה של rebar. ditales studio,
משלוח דרך האפליקציה של rebar/ditales studio

רשת rebar משיקה שירות משלוחים חדש שיפעל להזמנות באפליקציה שלה, כך שניתן יהיה ליהנות ממשקאות הרשת ללא הגעה לסניף, ולצבור נקודות והטבות גם במשלוחים. האפליקציה הפופולארית של מותג המשקאות המוביל את תחום ה-wellness מדורגת במקום השלישי מבין רשתות המזון בישראל וכעת החברה מבקשת להטיב עם לקוחותיה הנאמנים ולאפשר להם להמשיך לצבור גודיז, לא רק במעמד הזמנה בסניף, אלא גם במשלוחים, מהלך שצפוי להגדיל עוד יותר את הביקוש והשימוש בה.

האפליקציה הפכה לפופולארית בין היתר בזכות הפונקציה שמאפשרת למשתמשים לדלג על התור ולתזמן את הכנת המנות טרם ההגעה לסניף, בנוסף להטבות מותאמות אישית בהתאם להרגלי הצריכה של הלקוחות.

בשירות המשלוחים החדש ניתן יהיה להזמין את מרבית תפריט המשקאות המוגשים בסניף, והוא יהיה זמין בפריסה ארצית. עלות דמי המשלוח עומדים על 16 ₪, כשהזמנה תתאפשר במינימום של 50 ₪. לרגל ההשקה תינתן לחברי המועדון הטבה של משלוח ראשון בחינם, בין התאריכים 10-22.4.24.

צעד זה מהווה שלב נוסף במהפכה הדיגיטלית של הרשת, שמשדרגת את חווית המשתמשים ומאפשרת ללמעלה מ-800,000 חברי מועדון הלקוחות להנות מהטבות בלעדיות ומתעדכנות, לדלג על התור ולחסוך זמן יקר.

בהצטרפות לאפליקציה מקבלים חברות במועדון ללא עלות, הגדלה בחינם של כוס המשקה בכל קנייה של משקה M, צבירת גודיז בסך 10% מסך כל הקנייה לשימוש עתידי, הטבת יום הולדת של משקה לבחירה ב-30% הנחה ועוד. האפליקציה זמינה להורדה בחינם בגוגל פליי ובאפ סטור.

rebar cool מלון. רונן מנגן,
רשת rebar משיקה שירות משלוחים חדש שיפעל להזמנות באפליקציה, rebar cool מלון/רונן מנגן

גידול של 70% במכירות באפליקציה

לדברי אירית גילן, סמנכ"לית השיווק של רשת rebar: "בשנה החולפת רשמנו גידול של 70% במכר באפליקציה, אנו יודעים שהקהל שלנו מאוד מעודכן ורובו מעדיף לצרוך ולהסתייע בפתרונות דיגיטליים נוחים ונגישים, שגם חוסכים זמן.

כתוצאה מביקוש גובר של לקוחותינו ליהנות ממשקאות הבריאות שלנו ללא צורך בהגעה לסניף, אנו משיקים כעת שירות משלוחים ידידותי ונגיש באפליקציה שלנו, שיאפשר לכל אחד להזמין הביתה, לעבודה, לחוף הים או להפתיע חברים עם משלוח מפנק.

חשוב לנו להמשיך לענות על צרכי הלקוחות, בין אם מדובר בפתרונות בתפריט ובחדשנות מוצרית ובין אם מדובר במהלכים שירותיים כאלו, ובזכות החיבור שלנו עם חברי המועדון אנחנו ממשיכים לשפר את החוויה הכוללת מהמותג, גם באיכות המשקאות וגם בחוויית קניה גמישה, נוחה ועדכנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully