וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז נא לגעת מועמד לפרס יוקרתי

17.4.2024 / 14:56

מרכז נא לגעת מועמד לפרס הבינלאומי של פורום העסקים הבריטי לאנשים עם צרכים מיוחדים בקטגוריית 'מקומות העבודה המכילים'. זוהי הפעם הראשונה שארגון ישראלי מועמד לפרס הבינלאומי

מרכז נא לגעת. יחצ,
מרכז נא לגעת/יחצ

מרכז נא לגעת, מרכז תרבות ואמנות יוצרת המהווה מודל חדשני לשילוב אנשים עם צרכים מיוחדים הכולל בין היתר תיאטרון, מסעדה, מתחם אירועים ומרכז סדנאות, מועמד ברשימת המועמדים הסופית לפרס הבינלאומי של פורום העסקים לאנשים עם צרכים מיוחדים הבריטי בקטגוריית 'מקומות העבודה המכילים' לשנת 2024.

הפרס, מוענק מדי שנה לעסקים וארגונים התומכים בהכלת, הנגשת והכללת אנשים עם צרכים מיוחדים שונים במסגרת הארגון או העסק במגוון קטגוריות. בין היתר, טכנולוגיות לקידום אנשים עם צרכים מיוחדים, קמפיין תקשורתי להכלת אנשים עם צרכים מיוחדים, עסקים עם חוויית משתמש מכילה וכן בקטגוריה בה מועמד מרכז נא לגעת - 'מקומות העבודה המכילים'.

זוהי השנה הראשונה בה מרכז נא לגעת מועמד לפרס ואף הפעם הראשונה שגוף ישראלי מועמד באחת מקטגוריות הפרס.

מרכז נא לגעת מתמודד בקטגוריית הפרס מול שני מיזמים בריטים גדולים, אחד בתחום טכנולוגיות המנגישות טקסטים לקריאה ולכתיבה והמועמדת הנוספת היא חברת הענק הבינלאומית PWC בבריטניה שפיתחה תוכניות למידה חדשניות בהתאמה אישית.

פרסי Dissability Smart Awards של פורום ה עםעסקים לאנשים עם צרכים מיוחדים מציג וחוגג את עבודתם של ארגונים המשפרים את חוויות החיים של עובדים וצרכנים עם צרכים מיוחדים. הפרסים הם פלטפורמה לשיתוף ולימוד מפרויקטים ברחבי העולם, שהשפיעו לטובה על חייהם של אנשים עם צרכים מיוחדים. צוות השופטים של הפרסים כולל מומחים מובילים בתחום צרכים מיוחדים, נציגים מארגוני החברים, שותפי הארגון ומובילי דעה עם צרכים מיוחדים. המרכז נתמך על ידי משרד הרווחה ומשרד התרבות לקידום המודעות לנושא העיוורון והחירשות ותחום התרבות המשלבת בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • פרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully