וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשיקום אקדמי וקהילתי: המדינה תעביר כ-200 מיליון שקל למכללה האקדמית ספיר

17.4.2024 / 23:49

בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר כ-200 מיליון ש"ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "תוכנית שאפתנית וחשובה"

המכללה האקדמית ספיר. עמיר טרקל,
המכללה האקדמית ספיר/עמיר טרקל

בישיבת הממשלה שנערכה היום, אושרה התוכנית האסטרטגית של מנהלת תקומה לשיקום אזור עוטף עזה בחמש שנים הבאות. במסגרת התוכנית, הוחלט על העברת כ-200 מיליון שקל למכללה האקדמית ספיר לצורך שיקום פעילותה האקדמית והחברתית.

המכללה האקדמית ספיר היא המכללה הגדולה בישראל. מזה 30 שנה, המכללה רכשה לעצמה מוניטין של מצוינות אקדמית ושל מעורבות חברתית עמוקה בקהילות סביבה. כיום לומדים בספיר למעלה מ-7,500 סטודנטים וסטודנטיות ב-15 מחלקות אקדמיות, בבית הספר להנדסאים ובלימודים קדם וחוץ אקדמיים. הסטודנטים/ות מגיעים מרחבי הארץ ללמוד, לגור, לעבוד ולהתנדב באזור. רבים מהם נשארים בו לאחר לימודיהם. ספיר מהווה עוגן כלכלי וחברתי מרכזי באזור והיא המעסיק הגדול בעוטף עזה, המשלם 1,300 משכורות חודשיות ומפרנס מערך נרחב של ספקים מקומיים. בספיר יקדישו את חמש השנים הבאות על מנת לפתח את מערכי המחקר, ההוראה, היזמות והיצירה, הפעילות החברתית והשירות לסטודנט כאמצעי לתקומת הנגב המערבי.

פרופ' ניר קידר, נשיא המכללה האקדמית ספיר: "אני מברך על התוכנית האסטרטגית של מנהלת תקומה ועל אישורה היום על ידי הממשלה. זו תוכנית שאפתנית וחשובה, שתאפשר לקהילת ספיר להוביל את תקומת עוטף ישראל. אנו מזמינים את הסטודנטיות והסטודנטים להצטרף לחזון ולעשייה שלנו, ליהנות מהשכלה איכותית ורלבנטית לשוק התעסוקה, ולהצמיח ביחד את הנגב המערבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully